Wüstenrot

Wüstenrot je součástí
skupiny MONETA

O svých produktech máte přehled v Internet Bance.

S účinností od 6. 12. 2024 nahrazujeme Portál pro klienty – právnické osoby Internet Bankou PKP

Současně s tím:
–⁠⁠⁠⁠⁠⁠ nahrazujeme Smluvní podmínky používání Portálu pro klienty a poradce platné pro právnické osoby a Smluvní podmínky využívání a poskytování služeb Internet Banky PKP novými Smluvními podmínkami využívání a poskytování služeb Internet Banky PKP

–⁠⁠⁠⁠⁠⁠ aktualizujeme Obchodní podmínky pro poskytování úvěrů právnickým osobám

Jak se poprvé přihlásit do Internet Banky
(Internet Banky PKP)

Přihlaste se do Portálu pro klienty

Do Portálu pro klienty se přihlásíte svým číslem smlouvy a PINem, který jste obdrželi po založení produktu.

Nastavte si ID pro přístup do Internet Banky

Po přihlášení Vás Portál vyzve k nastavení nového ID pro přihlášení do Internet Banky a k zadání Vašeho telefonního čísla pro zaslání SMS s heslem.

Jak získat nové heslo

Přihlaste se do Internet Banky

Pro přihlášení využijte ID, které jste si nastavili a heslo z SMS. Po přihlášení Vás Internet Banka vyzve ke změně dočasného hesla na trvalé.
Pro bytová družstva a společenství vlastníků jednotek
Informace o úvěrech naleznete na samostatné stránce.

Obsluha Vaší Wüstenrot hypotéky jednoduše a online

Zadání mimořádné splátky (Wüstenrot hypoteční banka)

Mimořádnou splátku nebo doplacení hypotéky můžete provést kdykoliv po dobu trvání úvěru. V několika případech je mimořádná splátka nebo doplacení dokonce zcela zdarma:

  • Na konci období fixace úrokové sazby
  • V řadě těžkých životních situací, které vedou k výraznému snížení schopnosti splácet (např. dlouhodobá nemoc, invalidita apod.)
  • V případě prodeje nemovitosti po 24 měsících trvání smlouvy o hypotečním úvěru
  • V případě vypořádání společného jmění manželů po 24 měsících trvání smlouvy o hypotečním úvěru
  • Každý rok až 25 % celkové výše úvěru při výročí smlouvy, což je období 1 měsíce před výročím uzavření Vaší úvěrové smlouvy

 

Pro zadání mimořádné splátky je důležité dát nám vědět její základní parametry prostřednictvím Online formuláře.

Změnit podmínky pro čerpání (Wüstenrot hypoteční banka)

Pokud potřebujete změnit podmínky pro čerpání či pro dočerpání nebo změnit termín pro splnění těchto podmínek, požádejte o změny jednoduše přes Online formulář. Změna těchto podmínek je stejně tak jako změna termínu splnění těchto podmínek velmi individuální a vždy záleží na konkrétních parametrech Vaší smlouvy. Nemůžeme zaručit, že změny bude možné provést, pokusíme se však společně nalézt nejlepší možné řešení Vaší situace.

Podle výsledku zpracování žádosti Vám zašleme příslušný dokument s vyjádřením. Vše bude vyřešeno během jednoho týdne. Za tuto změnu je účtován poplatek dle Sazebníku.

Doplacení hypotéky (Wüstenrot hypoteční banka)

Mimořádnou splátku nebo doplacení hypotéky můžete provést kdykoliv po dobu trvání úvěru. V několika případech je mimořádná splátka nebo doplacení dokonce zcela zdarma:

  • Na konci období fixace úrokové sazby
  • V řadě těžkých životních situací, které vedou k výraznému snížení schopnosti splácet (např. dlouhodobá nemoc, invalidita apod.)
  • V případě prodeje nemovitosti po 24 měsících trvání smlouvy o hypotečním úvěru
  • V případě vypořádání společného jmění manželů po 24 měsících trvání smlouvy o hypotečním úvěru
  • Každý rok až 25 % celkové výše úvěru při výročí smlouvy, což je období 1 měsíce před výročím uzavření Vaší úvěrové smlouvy

 

Pro zadání mimořádné splátky je důležité dát nám vědět její základní parametry prostřednictvím Online formuláře.

Posunutí data čerpání (Wüstenrot hypoteční banka)

Datum čerpání hypotéky můžete změnit kdykoliv před čerpáním samotným. Platí to i pro hypotéky sjednané s bývalou Wüstenrot hypoteční bankou, kde se ve smlouvách používá označení "období dostupnosti". Změna je zpoplatněná dle aktuálního Sazebníku.

Abyste termín čerpání změnili, využijte Online formulář. Jakmile zpracujeme Vaši žádost, zašleme Vám poštou jednostranné oznámení či Dodatek. Ten nám prosím zašlete podepsaný zpět. Počítejte prosím s tím, že je na tuto změnu potřeba více času. Doporučujeme proto žádat o posun data čerpání s rezervou, minimálně o 2 měsíce předem.

Potvrzení o zaplacených úrocích (Wüstenrot hypoteční banka)

Potvrzení o zaplacených úrocích za předchozí rok (např. 2023) najdete vždy začátkem daného roku (2024) ve své Internet Bance v části Výpisy a potvrzení o úrocích, nebo jej obdržíte poštou podle toho, jak máte nastavený způsob komunikace s bankou. Potvrzení o zaplacených úrocích je uvedeno jako součást Výpisu z účtu za uvedený rok a je uvedeno na jeho poslední straně. Pokud potřebujete kopii tohoto potvrzení, dejte nám vědět prostřednictvím Online formuláře. Počítejte prosím s tím, že vyřízení Vaší žádosti může trvat až 8 dnů, byť jsme obvykle rychlejší.

Změny ohledně své Wüstenrot hypotéky můžete provést přes online formulář.

Rádi poradíme a zodpovíme Vaše dotazy

Online

Přihlaste se do Portálu pro klienty a poradce

Následně si můžete nastavit přihlášení v Internet Bance.
Pro právnické osoby se přihlášení do Portálu pro klienty zatím nemění, jejich přechod do Internet Banky PKP bude možný od 6. 12. 2024.

Zeptejte se nás

Potřebujete poradit? Rádi Vám zavoláme.

Profesionální servis v kanceláři

Rádi Vás uvidíme v kanceláři a vše probereme osobně.

O svých produktech máte přehled v Internet Bance

V Internet Bance máte přehled o svém stavebním spoření, úvěrech ze stavebního spoření, překlenovacích úvěrech i hypotéce.

Změny ohledně své Wüstenrot hypotéky můžete provést přes online formulář.

Na co se často ptáte

Vše, co potřebujete vědět o svých produktech Wüstenrot.

Výpisy z účtu a potvrzení o zaplacených úrocích ke své hypotéce nebo úvěru ze stavebního spoření najdete v Internet Bance na hlavní stránce v části Výpisy a potvrzení o úrocích, nebo jej obdržíte poštou podle toho, jak máte nastavený způsob komunikace s bankou. Potvrzení o zaplacených úrocích je uvedeno jako součást Výpisu z účtu za uvedený rok a je uvedeno na jeho poslední straně. Pokud ještě přístup do Internet Banky nemáte, přihlaste se do Portálu pro klienty, kde si přístup jednoduše zřídíte.

Pokud už Internet Banku využíváte, tak se do ní budete hlásit stejnými přihlašovacími údaji jako doposud. Už nyní v ní máte přehled o produktech MONETA Stavební Spořitelny, nově tam naleznete i výpisy z účtu a potvrzení o zaplacených úrocích u úvěrových produktů.

Výpisy z účtu a potvrzení o úrocích jste si z Portálu pro klienty mohli stáhnout do 27. února 2022. Nyní si v něm pouze můžete vygenerovat přístupy pro Internet Banku. V ní najdete všechny informace včetně výpisů a potvrzení o zaplacených úrocích.

Pro přihlášení do Internet Banky potřebujete ID, heslo a mobilní klíč. Ty získáte od 28. února 2022 v Portálu pro klienty, kde si snadno vygenerujete přístupové údaje do Internet Banky. Zvolíte si své ID, uvedete své telefonní číslo, a to je vše. Heslo do Internet Banky Vám pošleme pomocí SMS, stejně tak i mobilní klíč.

PIN pro přihlášení do Portálu pro klienty najdete v dopise, kterým jsme Vám potvrdili uzavření smlouvy o stavebním spoření. Pokud PIN neznáte, můžeme Vám ho poslat pomocí SMS. Stačí, když se nám ozvete na Zákaznický servis na telefonním čísle 224 446 335.

Dokumenty týkající se Vašich produktů MONETA Stavební Spořitelny nebo hypotéky dříve sjednané s Wüstenrot hypoteční bankou a.s. najdete v Internet Bance v sekci Dokumenty. Tu uvidíte ihned po přihlášení. Výpisy nebo potvrzení o zaplacených úrocích najdete u každého produktu po kliknutí na položku „Výpisy a potvrzení o zaplacených úrocích“.

Tady se nachází W2C portlet

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo