Je Smart Banka zdarma? Jak ji aktivovat?
Ano, získání i používání mobilní aplikace Smart Banka je zdarma. Jen doporučujeme pro její stažení použít zabezpečenou síť Wi-Fi, ať si nečerpáte mobilní data.
Mobilní aplikaci Smart Banka si může zdarma stáhnout kdokoliv, kdo má u MONETA Money Bank otevřený běžný nebo spořicí účet, případně kreditní kartu, má přístup do Internet Banky a vlastní chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS.
Smart Banku si může aktivovat fyzická osoba nepodnikatel, fyzická osoba podnikatel i právnická osoba si mohou aplikaci aktivovat v Internet Bance v sekci Osobní nastavení a dále postupovat dle instrukcí ve Smart Bance.
Kompletní návod na aktivaci Smart Banky
- Stáhněte si aplikaci Smart Banka
Aplikaci si otevřete a pod možností "Jste naším klientem" vyberte přihlášení QR kódem. Pokud aplikaci nemáte, můžete si ji stáhnout z App Store nebo Google Play - Přihlaste se do Internet Banky a Smart Banku aktivujte
Přihlaste se do Internet Banky a pokračujte kliknutím na "Nastavení – Smart Banka". Vyberte volbu "Přidat zařízení" a otevřete aplikaci Smart Banka - Smart Banku si zabezpečte a spárujte
Ve Smart Bance vyberte skenovat QR a naskenujte QR kód zobrazený v Internet Bance. Vytvořte si PIN a nastavit si můžete i zabezpečení skenem obličeje nebo otiskem prstu. Do Internet Banky zadejte mobilní klíč z SMS a potvrďte spárování se Smart Bankou
Pokud i přesto máte problém s aktivací nebo potvrzováním plateb pomocí Smart Banky, zavolejte nám na telefonní číslo 224 443 636 (Po-Pá 8:00-20:00, So 8:00-16:30), rádi Vám pomůžeme.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.