Pojištění
Cestovní pojištění
Dovolená bez starostí,
ať už míříte kamkoliv
Životní
pojištění
Pojistěte si život
a získejte jistotu
Úrazové
pojištění
Zajistěte si příjem v případě úrazu
Pojištění cenností, karet, elektroniky a telefonu
Noste svůj telefon i cennosti bez obav
Ostatní pojištění
Pojištění úvěrů
Osobní pojištění
Pojištění auta
Pojištění k platebním kartám Gold
Na co se často ptáte
Máte společný hypoteční úvěr a dostali jste se do situace, kdy řešíte rozvod či rozchod se svým partnerem? Je třeba, abyste se dohodli, co se po Vašem rozchodu stane s hypotékou i s Vaší nemovitostí.
Situaci můžete řešit jedním z těchto způsobů:
- Úplným doplacením – buď zadáním mimořádné splátky nebo doplacením hypotéky, oboje můžete vyřídit ve své Internet Bance, v sekci “Půjčky a hypotéky”.
- Vyvázáním jednoho z partnerů z hypotéky – pokud jste se dohodli, že nemovitost zůstane ve Vašem vlastnictví, vyřiďte to také ve své Internet Bance, v sekci “Půjčky a hypotéky”.
- Prodejem nemovitosti s následným doplacením hypotéky – podrobnosti zjistíte na této stránce v prodeji nemovitosti
Bude-li třeba po odeslání žádosti upřesnit nějaké další informace, budeme Vás o tom včas informovat. Vaši žádost vyřešíme do jednoho měsíce od jejího odeslání.
Pokud u Vašeho hypotečního úvěru řešíte tuto smutnou událost, co nejdříve nás o ní prosím informujte, abychom se mohli domluvit na dalším postupu.
Až do vyřízení dědického řízení pokračujte ve splácení úvěru. Jste-li jedním z více spoludlužníků vedených ve smlouvě k hypotečnímu úvěru, domluvte se, kdo z Vás bude zatím ve splácení úvěru pokračovat.
Vše nám můžete sdělit prostřednictvím e-mailu pohledavky.banka@moneta.cz nebo na telefonicky na 224 445 858 (v pracovní dny od 8:00 do 18:00).
Pokud máte u Vaší hypotéky sjednáno pojištění schopnosti splácet a přišli jste o zaměstnání, ocitli se v pracovní neschopnosti nebo v invalidním důchodu, kontaktujte prosím pojišťovnu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s. na telefonu 234 240 234 a tuto pojistnou událost nahlaste. Až do vyřešení této pojistné události je třeba stále hradit měsíční splátky.
V případě, že pojištění sjednáno nemáte, kontaktujte nás prosím co nejdříve buď e-mailem na pohledavky.banka@moneta.cz, nebo telefonicky na 224 445 858 (v pracovní dny od 8:00 do 18:00).
Během trvání hypotečního úvěru může nastat potřeba provést změny ve složení klientů úvěru. To může zahrnovat vyvázání některého z klientů z hypotečního úvěru nebo naopak přistoupení někoho nového k úvěru.
Vše teď můžete vyřešit ve své Internet Bance, v sekci “Půjčky a hypotéky”.
Ve své Internet Bance si můžete vyžádat například potvrzení o řádném splácení úvěru, vyjádření banky pro elektrárenské či plynárenské společnosti, katastrální nebo stavební úřad.
Požádat si můžete v Internet Bance v sekci "Půjčky a hypotéky“.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.