Kontakt
Ztráta nebo krádež karty
Nahlášení podvodu
Problém s přihlášením nebo platbou
Dotaz k produktu
Potíže se splácením
Dokumenty ke stažení
Na co se často ptáte
Pokud máte nainstalovanou aplikaci Smart Banka, ID k Internet Bance najdete v sekci Více – Moje dokumenty – Dispozice ke smlouvě o bankovních produktech a službách – odstavec Internet Banka. Přihlašovací ID naleznete také v uvítacím e-mailu při založení účtu online.
Jestliže ID nenajdete, zastavte se za námi prosím na některé z našich poboček, kde Vám jej rádi poskytneme. Z bezpečnostních důvodů Vám nemůžeme ID sdělit písemně ani telefonicky.
Heslo si obnovíte ve Smart Bance kliknutím na ikonu „panáčka“ na úvodní straně, kde zvolíte možnost Obnova hesla do Internet Banky.
V případě, že aplikaci ještě nevyužíváte, stáhnete ji z Obchodu Play nebo App Store. Pro operační systém Android je nutné mít verzi 7.0 a vyšší. U operačního systému iOS podporujeme verze od 15.0.
Nejpříjemnější variantou přihlášení do aplikace je prostřednictvím QR kódu. V případě, že jste u nás nový/á, najdete QR kód na webu při procesu sjednávání produktu nebo v e-mailu, který byl v žádosti zadán.
Pokud si přejete produkty založit přímo prostřednictvím aplikace, zvolte bublinu „Vyzkoušet Moneta aplikaci“. Po rozbalení si určíte, o které produkty máte zájem a založíte si je v následujících krocích všechny najednou (běžný účet je zřizován automaticky). Ověření následně probíhá přes aktivní bankovní identitu některé ze zapojených bank, případně můžete autorizaci dokončit nafocením dokladů totožnosti.
Jako stávající klient máte možnost QR kód naskenovat z Internet Banky, kde po přihlášení vyberete Nastavení – Smart Banka – Přidat zařízení. Za předpokladu, že využíváte aplikaci také v jiném zařízení, QR kód najdete v záložce Více – Nastavení a profil – Připojení nového zařízení. Registraci přes doklady totožnosti provedete po rozbalení sekce Další způsoby přihlášení – Pomocí dokladů totožnosti.
Jestliže Vám ani jedna z alternativ nevyhovuje, rádi Vás obsloužíme na některé z našich poboček.
Smart Banku je možné stáhnout do chytrého telefonu v Obchodu Play či App Store (dle typu operačního systému). Pro operační systém Android je nutné mít verzi 7.0 a vyšší. U operačního systému iOS podporujeme verze od 15.0.
Pokud se Vám nedaří zaplatit bezkontaktně, pro obnovu funkčnosti vložte kartu do terminálu a zadejte PIN (ten si můžete zobrazit v Internet Bance nebo Smart Bance). V případě, že je zanesený karetní čip, může pomoci jeho očištění obyčejnou gumou.
Příklad: Na kartě máte uvedenou platnost 09/24, novou kartu Vám zašleme nejpozději 25. 9. 2024. Karty zasíláme obyčejnou poštou, nezapomeňte proto označit schránku svým celým jménem.
Máte-li v rámci doručení nastavenou adresu pobočky, bude k vyzvednutí na daném obchodním místě.
Kartu si po obdržení co nejdříve aktivujte, původní znehodnoťte přestřižením čipu.
Nová karta má v případě automatické obnovy stejné číslo jako ta předchozí, ale vždy jinou platnost a rozdílný třímístný (CVV) kód na zadní straně, který je určený pro platby na internetu. Pokud máte kartu uloženou pro inkasně účtované předplatné (například pro streamovací služby, hudbu apod.), nezapomeňte údaje aktualizovat na stránkách obchodníka.
Pokud vidíte na svém účtu podezřelé transakce, doporučujeme v rámci bezpečnostních opatření ihned postupovat v tomto pořadí:
- kartu blokovat ve Smart Bance nebo Internet Bance v sekci Karty,
- změnit heslo pro přihlášení do Internet Banky v záložce Nastavení – Změna hesla,
- odebrat veškerá neznámá zařízení pro Smart Banku, a to buď přímo v aplikaci v Nastavení – Aktivní zařízení – Vybrat zařízení – Odebrat, nebo v Internet Bance přes Nastavení – Smart Banka, kde kliknete na ikonku koše.
Jakmile budete mít hotovo, neprodleně prosím kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 224 443 636 nebo navštivte kteroukoliv pobočku. Situaci rádi prověříme a společně se domluvíme na dalším postupu.
Stále máte otázky?
Napsat na chat
Časté dotazy a poradna
Další kontakty
Chcete nám zavolat nebo napsat?
Nejrychlejší volání přes Smart Banku
Infolinka 224 443 636
Napište nám přes formulář
Blokace karty nebo produktů při podezření na jejich zneužití na lince 224 442 424
Stížnosti nebo podněty
Další užitečné kontakty
Nejrychlejší volání přes Smart Banku
Infolinka 224 444 555
Napište nám přes formulář
Blokace karty nebo produktů při podezření na jejich zneužití na lince 224 442 424
Kontaktní údaje a sídlo společnosti
Korespondenční adresa
BB Centrum, Vyskočilova 1442/1b
140 28 Praha 4 - Michle
Datová schránka: 3kpd8nk
Sídlo společnosti
BB Centrum, Vyskočilova 1442/1b
140 28 Praha 4 - Michle
IČO: 25672720, DIČ: CZ699003117
BIC (SWIFT) kód: AGBACZPP
Kód banky: 0600
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.