Ombudsman pro klienty

Vyřizování podnětů od klientů, kteří nejsou spokojeni se standardním vyřešením jejich stížnosti či reklamace a zvažují odvolání.

Pavel Sedlář

Vystudoval finance na Fakultě financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze. Od roku 2002 pracuje v bankovnictví, kde se věnoval zejména kontrolním funkcím v interním auditu, řízení rizik, či obezřetnostnímu dohledu nad bankovním sektorem České republiky. Postupně působil v ČSOB, Komerční bance, Hypo stavební spořitelně a následně pak v bankovním dohledu České národní banky.

V únoru 2024 nastoupil na pozici ředitele compliance společnosti MONETA Money Bank a je tak odpovědný za zajištění fungování členů Skupiny MONETA v souladu s právními požadavky a etickými standardy. Zároveň se stal Ombudsmanem pro klienty Skupiny MONETA.

Jak řešíme Vaše podněty

Ombudsman pro klienty a jeho tým řeší především podněty, které již prošly standardním procesem vyřízení reklamace či stížnosti. Dále do jeho pole působnosti patří některé další specifické případy, např. stížnosti eskalované k regulátorům a stížnosti, jejichž předmětem je vysoká finanční částka.

Nezávislé rozhodování

Úzce spolupracuje s ostatními odděleními napříč společnostmi MONETA, má přístup ke všem informacím a rozhoduje vždy nezávisle.

Hledání příčin a řešení

Vedle vhodného řešení dané situace hledá Ombudsman samotné příčiny vzniku problematických situací a navrhuje mechanismy k jejich odstranění.

Výsledek a postup

O výsledku Vašeho podání Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů. Ve složitějších případech Vás do 30 dnů budeme informovat o dalším postupu.

Dovolujeme si Vás upozornit, že pokud Ombudsman obdrží podnět, který ještě nebyl řešen jako reklamace či stížnost anebo nespadá do specifické skupiny případů zde řešených, předá jej příslušnému oddělení k prošetření a o průběhu budete informováni daným oddělením.

Kontaktujte našeho Ombudsmana

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo