Pochvaly a náměty na zlepšení
Náměty na zlepšení, názory a spokojenost jsou pro nás klíčové. Jen díky nim víme, zda jsou naše služby vyhovující nebo je máme upravovat a měnit. Náměty na zlepšení jsou cenným zdrojem pro zlepšení služeb a umožňují vývoj produktů, které budou splňovat požadavky klientů. Spokojenost klientů je také výbornou zpětnou vazbou na naši práci nejen na procesech a produktech, ale i pro naše zaměstnance.
Vysvětlení pojmů- Náměty na zlepšení
Podnětem se rozumí požadavek klientů, aby Banka upravila nebo změnila, dle názoru klienta, proces, produkt, služby, přístup apod.
- Pochvaly
Pochvalou se rozumí spokojenost klientů, která může být směřovaná na služby, procesy, produkty, přístup, zaměstnance apod.
Námět na zlepšení, pochvalu nám můžete předat nebo zaslat následujícími způsoby:
- Osobně nebo písemně v MONETA Money Bank, nejlépe na pobočce, která vede Váš účet
- Písemně na adrese MONETA Money Bank, a.s., Vyskočilova 1442/1b, 140 28 Praha 4
- Telefonicky prostřednictvím Zákaznického servisu na čísle 224 443 636 (Po-Pá 8:00-20:00, So 8:00-16:30)
- Prostřednictvím zprávy v Internet Bance
- Vyplněním Formuláře pro pochvaly a náměty na zlepšení
V případě, že se nejedná o námět na zlepšení a pochvalu, kontaktujte náš Zákaznický servis prostřednictvím online formuláře níže.
Odpovědi na Vaše otázky týkající se produktů a služeb naleznete v sekci Časté dotazy.
K otázkám týkajících se Vaší smlouvy lze také využít Chat online.
Pochvala nebo námět na zlepšení
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.