Spravujte své finance chytře v Internet Bance
Plaťte na pár kliknutí. Stejně pohodlně můžete spořit,
investovat nebo si zřídit rezervu na účtu.
Mnoho nových funkcí
Snadnější přihlášení
Oceňované bankovnictví
Navržena ve spolupráci s Vámi
Pro zadání nové platby stačí kliknout na tlačítko Zaplatit. Z jednoho místa tak zadáte tuzemskou i zahraniční platbu (tu automaticky rozpoznáme podle zadání IBAN jako čísla účtu). A pokud zadáváte více plateb, můžete jejich odeslání potvrdit hromadně.
Historie transakcí zobrazuje Vaše přijaté i odeslané platby, blokace, trvalé příkazy a další pohyby na účtu, které si můžete pohodlně filtrovat. Zároveň můžete transakce zobrazit na přehledných grafech a stáhnout si své výpisy v PDF.
Přímo na Přehledu najdete widget s příjmy a výdaji, kde okamžitě uvidíte vývoj Vašich financí v jednotlivých měsících.
Do spořicích obálek si můžete odkládat peníze na dovolenou, dárky nebo třeba nové auto. Okamžitě tak uvidíte, kolik máte v každé z nich našetřeno.
Internet Banku si můžete zobrazit ve světlém i tmavém režimu, který při sledování monitoru Vašeho počítače šetří Vaše oči.
Bezpečnost je pro nás na prvním místě, proto vše, co děláte v Internet Bance, šifrujeme a chráníme tím nejlepším možným způsobem. Přímo na Vašem zařízení algoritmem SHA512, a následně samozřejmě i u nás.
Svoji hypotéku můžete komplet spravovat v Internet Bance
Zobrazíte si všechny podmínky k čerpání své hypotéky. Pokud některé dokumenty chybí, nahrajete je a my je zkontrolujeme. Až dodáte vše, co je třeba, můžete přejít k čerpání hypotéky.
Úvěr můžete čerpat jak po částech, tak i najednou. Uvedete účet, na který máme peníze zaslat, a vyberete termín čerpání. Pak žádost podepíšete pomocí SMS.
Datum čerpání hypotéky můžete změnit kdykoliv vyplněním krátkého formuláře. A to před samotným čerpáním, i tehdy, kdy jste již čerpat začali.
Mimořádnou splátku nebo doplacení hypotéky můžete provést kdykoliv po dobu trvání úvěru. V určitých životních situacích dokonce zcela zdarma.
Potvrzení za předchozí rok najdete vždy začátkem daného roku ve své Internet Bance, nebo jej obdržíte poštou podle toho, jak máte nastavený způsob komunikace s námi.
Pojištění si můžete sjednat na začátku, tak v průběhu splácení hypotéky. Pomůže Vám pokrýt splátku při nemoci, invaliditě, ztrátě zaměstnání či úmrtí, ale také při ošetřování člena rodiny.
Funkce, které šetří Váš čas
Používání Internet Banky je s novým designem jednoduché a rychlé.
Bankovní identita
Částečné či úplné splacení hypoték
Import plateb z účetních systémů
Online směnárna
Zobrazení PINu
Pro komerční klienty
kdykoliv a kdekoliv
Na co se často ptáte
V Internet Bance a Smart Bance v detailu konkrétní platby uvidíte její stav, tedy zda je platba odeslaná (provedená), nezaúčtovaná, nebo odmítnutá.
Rozdíl mezi nezaúčtovanou a zamítnutou platbou
1. Co je nezaúčtovaná platba?
Jde o platbu, která čeká, až nastane datum její splatnosti nebo až bude na účtu dostatek peněz pro její provedení.
Nejčastěji jde o platbu, pro jejíž provedení nebylo na účtu dost peněz. V takových případech banka čeká u domácích plateb 5 pracovních dní od data splatnosti a pokud ani poté nejsou na účtu peníze, platbu banka odmítne.
2. Co je odmítnutá platba?
Platba, která nebyla z nějakého důvodu provedena a je tedy bankou odmítnuta. Pokud chcete platbu odeslat, je třeba ji zadat znovu.
Nastavení upozornění
Smart Banka Vám může poslat PUSH notifikaci vždy, když platba proběhne nebo bude odmítnuta. Stačí si otevřít nastavení Smart Banky, vybrat oznámení a zvolit možnosti, které chcete.
Přes Internet Banku nebo na pobočce si můžete aktivovat alternativní službu Info Servis, která Vás bude o proběhlých nebo zamítnutých transakcích informovat pomocí SMS (zpoplatněny dle sazebníku) nebo e-mailu.
Související stránky
Přihlaste se do internetového bankovnictví, zvolte v levém menu Karty a vyberte kartu k zablokování. V záložce Detail a nastavení klepněte na červené tlačítko Zablokovat kartu. Kartu můžete stejným postupem kdykoliv odblokovat. Blokace platí maximálně 30 dní.
Pro trvalou blokaci využijte náš zákaznický servis na čísle +420 224 442 424 nebo navštivte jakoukoli pobočku MONETA Money Bank. Pro rychlou blokaci (například při ztrátě nebo odcizení karty) doporučujeme Smart Banku.
Přihlaste se do Smart Banky, zvolte sekci Karty a vyberte kartu, kterou chcete zablokovat. Klepněte na ikonku s červeným zámečkem Zablokovat. Kartu můžete stejným způsobem i odblokovat. Blokace ve Smart Bance platí maximálně 30 dní.
Pro trvalou blokaci využijte náš zákaznický servis na čísle +420 224 442 424 nebo navštivte jakoukoli pobočku MONETA Money Bank. Pro rychlou blokaci (například při ztrátě nebo krádeži karty) doporučujeme Smart Banku.
Ano, získání i používání mobilní aplikace Smart Banka je zdarma. Jen doporučujeme pro její stažení použít zabezpečenou síť Wi-Fi, ať si nečerpáte mobilní data.
Mobilní aplikaci Smart Banka si může zdarma stáhnout kdokoliv, kdo má u MONETA Money Bank otevřený běžný nebo spořicí účet, případně kreditní kartu, má přístup do Internet Banky a vlastní chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS.
Smart Banku si může aktivovat fyzická osoba nepodnikatel, fyzická osoba podnikatel i právnická osoba si mohou aplikaci aktivovat v Internet Bance v sekci Osobní nastavení a dále postupovat dle instrukcí ve Smart Bance.
Kompletní návod na aktivaci Smart Banky
- Stáhněte si aplikaci Smart Banka
Aplikaci si otevřete a pod možností "Jste naším klientem" vyberte přihlášení QR kódem. Pokud aplikaci nemáte, můžete si ji stáhnout z App Store nebo Google Play - Přihlaste se do Internet Banky a Smart Banku aktivujte
Přihlaste se do Internet Banky a pokračujte kliknutím na "Nastavení – Smart Banka". Vyberte volbu "Přidat zařízení" a otevřete aplikaci Smart Banka - Smart Banku si zabezpečte a spárujte
Ve Smart Bance vyberte skenovat QR a naskenujte QR kód zobrazený v Internet Bance. Vytvořte si PIN a nastavit si můžete i zabezpečení skenem obličeje nebo otiskem prstu. Do Internet Banky zadejte mobilní klíč z SMS a potvrďte spárování se Smart Bankou
Pokud i přesto máte problém s aktivací nebo potvrzováním plateb pomocí Smart Banky, zavolejte nám na telefonní číslo 224 443 636 (Po-Pá 8:00-20:00, So 8:00-16:30), rádi Vám pomůžeme.
Ano, do Smart Banky můžete přidat svůj osobní i podnikatelský účet do jednoho profilu. Stačí si v aplikaci otevřít Nastavení, kliknout na své jméno a pak na Přidat profil“.
Z bezpečnostních důvodů se PIN nikde neukládá a nikdo jiný než Vy ho nezná. Pokud PIN zapomenete, musíte si z Internet Banky v sekci Osobní nastavení – Smart Banka přístroj odebrat, znovu ho tam přidat a zaregistrovat se. Při registraci si zvolíte PIN kód nový.
Jak postupovat, když se mi Smart Banka zablokuje?
V tomto případě je třeba se přihlásit do Vaší Internet Banky a v sekci Osobní nastavení - Smart Banka odblokovat přihlášení. Poté se můžete znovu do Smart Banky přihlásit. Zablokování přístupu mohlo nastat například opakovaně špatným zadáním PINu, nebo přenesením zálohy z původního telefonu na nový.
Může se stát, že se budete chtít přihlásit do Vaší aplikace Smart Banka, ale zjistíte, že se odpárovala od Internet Banky. Je možné, že taková situace je způsobena naší technickou chybou.
Pro Vás to znamená, že bude nutné se přihlásit do Internet Banky a v sekci „Nastavení – Smart Banka“ aplikaci znovu spárovat. Poprosíme Vás, abyste nám v tomto případě dali vědět podrobnosti prostřednictvím webového formuláře, pokusíme se přijít chybě na kloub.
Pokud si přejete produkty založit přímo prostřednictvím aplikace, zvolte bublinu „Vyzkoušet Moneta aplikaci“. Po rozbalení si určíte, o které produkty máte zájem a založíte si je v následujících krocích všechny najednou (běžný účet je zřizován automaticky). Ověření následně probíhá přes aktivní bankovní identitu některé ze zapojených bank, případně můžete autorizaci dokončit nafocením dokladů totožnosti.
Jako stávající klient máte možnost QR kód naskenovat z Internet Banky, kde po přihlášení vyberete Nastavení – Smart Banka – Přidat zařízení. Za předpokladu, že využíváte aplikaci také v jiném zařízení, QR kód najdete v záložce Více – Nastavení a profil – Připojení nového zařízení. Registraci přes doklady totožnosti provedete po rozbalení sekce Další způsoby přihlášení – Pomocí dokladů totožnosti.
Jestliže Vám ani jedna z alternativ nevyhovuje, rádi Vás obsloužíme na některé z našich poboček.
Smart Banku je možné stáhnout do chytrého telefonu v Obchodu Play či App Store (dle typu operačního systému). Pro operační systém Android je nutné mít verzi 7.0 a vyšší. U operačního systému iOS podporujeme verze od 14.0.
Ano, na základě zákona 124/2002 Sb. a na základě vyhlášky 62/2004 Sb. mohou banky posílat elektronický výpis.
Stále máte otázky?
Dokumenty ke stažení
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.