Poradna

Časté dotazy

Přihlašování

Použijte Vaše přihlašovací ID (klientské číslo), které jste měli ve Wüstenrot hypoteční bance. Také jsme Vám ho zaslali dopisem, který jste obdrželi v prosinci 2020. Heslo pro přihlášení jsme Vám zaslali v SMS dne 4. ledna 2021. Novou Internet Banku najdete na adrese https://ib.moneta.cz/.

Pokud nemůžete své ID najít, kontaktujte nás na telefonním čísle 224 443 636.

Pokud si své přihlašovací údaje do Internet Banky nepamatujete, podívejte se do dokumentů od banky, e-mailu nebo správce hesel:

  • Své ID najdete ve smlouvě o založení běžného účtu nebo některého z dalších sjednaných produktů.
  • Podívat se můžete také do e-mailu, který jsme Vám při založení účtu posílali. Půjde o jeden z prvních e-mailů, který jste od naší banky obdrželi, a jeho předmět může začínat slovy „Vítejte v MONETA Money Bank“.

Pokud své přihlašovací ID do Internet Banky stále nemůžete najít, zastavte se prosím na pobočce, kde Vám ho po ověření rádi sdělíme. V rámci zvýšené bezpečnosti ho nesdělujeme telefonicky.

Pokud si potřebuje zobrazit své uložené heslo v prohlížeči, postupujte následovně.
  1. Otevřete Předvolby prohlížeče v horní liště.
  2. Klikněte na záložku Hesla a zadejte heslo k počítači pro jejich zobrazení

Pro bezpečné uložení využívejte aplikace pro správu hesel, a to i pro domácí použití. Například mobilní aplikace 1Password, Dashlane; KeePass můžete používat jak na mobilu, tak na desktopu. Více o bezpečnosti na internetu

Pokud si potřebuje zobrazit své uložené heslo v prohlížeči, postupujte následovně.
  1. Spusťte Firefox.
  2. V pravém horním rohu klikněte na ikonku tří horizontálních čárek.
  3. V menu vyberte možnost Přihlašovací údaje. V novém panelu se otevře stránka Firefoxu Lockwise about:logins.
  4. V seznamu aplikací v levém sloupci si najděte tu, k níž chcete zobrazit heslo, a klikněte na ikonku oka.
  5. K nalezení konkrétní aplikace nebo webu můžete použít také vyhledávací pole Hledat přihlašovací údaje.

Pro bezpečné uložení využívejte aplikace pro správu hesel, a to i pro domácí použití. Například mobilní aplikace 1Password, Dashlane; KeePass můžete používat jak na mobilu, tak na desktopu. Více o bezpečnosti na internetu

Pokud si potřebuje zobrazit své uložené heslo v prohlížeči, postupujte následovně.
  1. Spusťte Edge.
  2. V pravé horní části okna klikněte na ikonku tří teček a v menu vyberte položku Nastavení.
  3. V části Profily klikněte na možnost Hesla.
  4. Heslo, které chcete znát, vyberte v sekci Uložená hesla, a klikněte na ikonku oka.
  5. Prohlížeč Vás může vyzvat k zadání hesla, kterým se přihlašujete do počítače. Pokud bude správné, heslo se Vám zobrazí.

Pro bezpečné uložení využívejte aplikace pro správu hesel, a to i pro domácí použití. Například mobilní aplikace 1Password, Dashlane; KeePass můžete používat jak na mobilu, tak na desktopu. Více o bezpečnosti na internetu

Pokud si potřebuje zobrazit své uložené heslo v prohlížeči, postupujte následovně.
  1. Spusťte Chrome.
  2. Vpravo nahoře vedle adresního řádku klikněte na ikonku Profil (kolečko s postavou nebo Vaší fotkou).
  3. V menu, které se Vám zobrazí, klikněte na ikonku Hesla (symbol klíče).
  4. Vvyhledejte si konkrétní aplikaci v nabídce Uložená hesla a klikněte na ikonku Zobrazit heslo (symbol oka).
  5. Prohlížeč Vás může vyzvat k zadání hesla, kterým se přihlašujete do počítače. Pokud bude správné, heslo do Internet Banky se Vám zobrazí.

Pro bezpečné uložení využívejte aplikace pro správu hesel, a to i pro domácí použití. Například mobilní aplikace 1Password, Dashlane; KeePass můžete používat jak na mobilu, tak na desktopu. Více o bezpečnosti na internetu

Pokud se načítání stránky Internet Banky prodlužuje nebo se správně nezobrazují obrázky doporučujeme Vám vymazat historii prohlížeče, cache a cookies.

Pokud si nepamatujete heslo do Internet Banky, můžete si ho obnovit pomocí Smart Banky, a to přes menu „Více“, dále „Užitečné informace“ a poté buď „Obnova hesla do IB“, nebo „Nastavení a profil“ a následně „Obnova hesla do IB“. Heslo Vám poté pošleme SMS na Váš mobilní telefon. Případně nám můžete zavolat na číslo +420 224 443 636.

Internet Banka podporuje prohlížeče Chrome, Firefox, Edge a Safari. Vždy používejte jejich aktuální verze.

Jak si prohlížeče aktualizovat?


Chrome

  1. V pravé části prohlížeče klikněte na ikonu možností Více (svislé tři tečky).
  2. Klikněte na Aktualizovat Google Chrome.
  3. Klikněte na Restartovat.


Firefox

  1. Klikněte na tlačítko nabídky (tři vodorovné čárky) na nástrojové liště, zvolte Nápověda a poté O Aplikaci Firefox. Otevře se Vám okno O aplikaci Mozilla Firefox.
  2. Firefox automaticky zahájí kontrolu dostupnosti aktualizací a v případě, že budou aktualizace dostupné, zahájí jejich stahování.
  3. Jakmile jsou aktualizace staženy, klikněte na tlačítko Restartovat a aktualizovat aplikaci Firefox.


Edge

  1. V pravé části prohlížeče klikněte na ikonu Nastavení a další (ozubené kolečko).
  2. Vyberte možnost O produktu a pokračujte výběrem Stáhnout a nainstalovat.
  3. Po stažení aktualizací zvolte možnost Restartovat.


Safari

  1. V nabídce Apple (jablíčko) vyberte Předvolby systému.
  2. Klikněte na Aktualizace softwaru a počkejte na vyhledání aktualizace.
  3. Nainstalujte aktualizace kliknutím na tlačítko Aktualizovat.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo