Spravujte své finance chytře v Internet Bance
Plaťte na pár kliknutí. Stejně pohodlně můžete spořit,
investovat nebo si zřídit rezervu na účtu.
Mnoho nových funkcí
Snadnější přihlášení
Oceňované bankovnictví
Navržena ve spolupráci s Vámi
-
Pro zadání nové platby stačí kliknout na tlačítko Zaplatit. Z jednoho místa tak zadáte tuzemskou i zahraniční platbu (tu automaticky rozpoznáme podle zadání IBAN jako čísla účtu). A pokud zadáváte více plateb, můžete jejich odeslání potvrdit hromadně.
-
Historie transakcí zobrazuje Vaše přijaté i odeslané platby, blokace, trvalé příkazy a další pohyby na účtu, které si můžete pohodlně filtrovat. Zároveň můžete transakce zobrazit na přehledných grafech a stáhnout si své výpisy v PDF.
-
Přímo na Přehledu najdete widget s příjmy a výdaji, kde okamžitě uvidíte vývoj Vašich financí v jednotlivých měsících.
-
Do spořicích obálek si můžete odkládat peníze na dovolenou, dárky nebo třeba nové auto. Okamžitě tak uvidíte, kolik máte v každé z nich našetřeno.
-
Internet Banku si můžete zobrazit ve světlém i tmavém režimu, který při sledování monitoru Vašeho počítače šetří Vaše oči.
-
Bezpečnost je pro nás na prvním místě, proto vše, co děláte v Internet Bance, šifrujeme a chráníme tím nejlepším možným způsobem. Přímo na Vašem zařízení algoritmem SHA512, a následně samozřejmě i u nás.
Svoji hypotéku můžete komplet spravovat v Internet Bance
-
Zobrazíte si všechny podmínky k čerpání své hypotéky. Pokud některé dokumenty chybí, nahrajete je a my je zkontrolujeme. Až dodáte vše, co je třeba, můžete přejít k čerpání hypotéky.
-
Úvěr můžete čerpat jak po částech, tak i najednou. Uvedete účet, na který máme peníze zaslat, a vyberete termín čerpání. Pak žádost podepíšete pomocí SMS.
-
Datum čerpání hypotéky můžete změnit kdykoliv vyplněním krátkého formuláře. A to před samotným čerpáním, i tehdy, kdy jste již čerpat začali.
-
Mimořádnou splátku nebo doplacení hypotéky můžete provést kdykoliv po dobu trvání úvěru. V určitých životních situacích dokonce zcela zdarma.
-
Potvrzení za předchozí rok najdete vždy začátkem daného roku ve své Internet Bance, nebo jej obdržíte poštou podle toho, jak máte nastavený způsob komunikace s námi.
-
Pojištění si můžete sjednat na začátku, tak v průběhu splácení hypotéky. Pomůže Vám pokrýt splátku při nemoci, invaliditě, ztrátě zaměstnání či úmrtí, ale také při ošetřování člena rodiny.
Funkce, které šetří Váš čas
Používání Internet Banky je s novým designem jednoduché a rychlé.
Bankovní identita
Částečné či úplné splacení hypoték
Import plateb z účetních systémů
Online směnárna
Zobrazení PINu
Pro komerční klienty
kdykoliv a kdekoliv
Na co se často ptáte
V Internet Bance a Smart Bance v detailu konkrétní platby uvidíte její stav, tedy zda je platba odeslaná (provedená), nezaúčtovaná, nebo odmítnutá.
Rozdíl mezi nezaúčtovanou a zamítnutou platbou
1. Co je nezaúčtovaná platba?
Jde o platbu, která čeká, až nastane datum její splatnosti nebo až bude na účtu dostatek peněz pro její provedení.
Nejčastěji jde o platbu, pro jejíž provedení nebylo na účtu dost peněz. V takových případech banka čeká u domácích plateb 5 pracovních dní od data splatnosti a pokud ani poté nejsou na účtu peníze, platbu banka odmítne.
2. Co je odmítnutá platba?
Platba, která nebyla z nějakého důvodu provedena a je tedy bankou odmítnuta. Pokud chcete platbu odeslat, je třeba ji zadat znovu.
Nastavení upozornění
Smart Banka Vám může poslat PUSH notifikaci vždy, když platba proběhne nebo bude odmítnuta. Stačí si otevřít nastavení Smart Banky, vybrat oznámení a zvolit možnosti, které chcete.
Přes Internet Banku nebo na pobočce si můžete aktivovat alternativní službu Info Servis, která Vás bude o proběhlých nebo zamítnutých transakcích informovat pomocí SMS (zpoplatněny dle sazebníku) nebo e-mailu.
Související stránky
Přihlaste se do internetového bankovnictví, zvolte v levém menu Karty a vyberte kartu k zablokování. V záložce Detail a nastavení klepněte na červené tlačítko Zablokovat kartu. Kartu můžete stejným postupem kdykoliv odblokovat. Blokace platí maximálně 30 dní.
Pro trvalou blokaci využijte náš zákaznický servis na čísle +420 224 442 424 nebo navštivte jakoukoli pobočku MONETA Money Bank. Pro rychlou blokaci (například při ztrátě nebo odcizení karty) doporučujeme Smart Banku.
Přihlaste se do Smart Banky, zvolte sekci Karty a vyberte kartu, kterou chcete zablokovat. Klepněte na ikonku s červeným zámečkem Zablokovat. Kartu můžete stejným způsobem i odblokovat. Blokace ve Smart Bance platí maximálně 30 dní.
Pro trvalou blokaci využijte náš zákaznický servis na čísle +420 224 442 424 nebo navštivte jakoukoli pobočku MONETA Money Bank. Pro rychlou blokaci (například při ztrátě nebo krádeži karty) doporučujeme Smart Banku.
Ano, získání i používání mobilní aplikace Smart Banka je zdarma. Jen doporučujeme pro její stažení použít zabezpečenou síť Wi-Fi, ať si nečerpáte mobilní data.
Mobilní aplikaci Smart Banka si může zdarma stáhnout kdokoliv, kdo má u MONETA Money Bank otevřený běžný nebo spořicí účet, případně kreditní kartu, má přístup do Internet Banky a vlastní chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS.
Smart Banku si může aktivovat fyzická osoba nepodnikatel, fyzická osoba podnikatel i právnická osoba si mohou aplikaci aktivovat v Internet Bance v sekci Osobní nastavení a dále postupovat dle instrukcí ve Smart Bance.
Kompletní návody na aktivaci Smart Banky
Párování pomocí dokladů totožnosti
- Stáhněte si aplikaci Smart Banka
Otevřete ji a vyberte Další způsoby přihlášení, kde zvolte Přihlášení pomocí dokladů totožnosti a vyplníte základní údaje. Pokud aplikaci nemáte, můžete si ji stáhnout z App Store nebo Google Play. - Vytvořte PIN
Aby se do Vaší Smart Banky nedostal někdo jiný, vytvořte si PIN pro přístup. Zapnout si můžete také ověření pomocí biometriky (Face/Touch ID). - Naskenujte doklady totožnosti
Připravte si doklady totožnosti (občanský průkaz a řidičský průkaz nebo cestovní pas) a Smart Banka už Vás celým procesem provede.
Párování přes Smart Banku na původním zařízení
- Otevřete si Smart Banku na původním zařízení
Přejděte do Nastavení a v sekci Správa zařízení vyberte Připojení nového zařízení. Zde se Vám zobrazí QR kód. Tuto stránku nezavírejte, budete ji potřebovat v dalších krocích. - Stáhněte si aplikaci Smart Banka na novém zařízení
Z App Store nebo Google Play si do nového zařízení stáhněte aplikaci Smart Banka, otevřete ji a vyberte přihlášení QR kódem. Následně naskenujte kód z původního zařízení. - Vytvořte si PIN a potvrďte spárování
Na novém zařízení je si vytvořte PIN, který budete využívat k přihlášení do aplikace a potvrzení plateb. Po vytvoření PINu potvrďte spárování v původním zařízení. - Spárováno! Zbývá jen poslední krok
Pro Vaši bezpečnost doporučujeme odpárovat Smart Banku z původního zařízení. To můžete udělat přímo v aplikaci Smart Banka v Nastavení a profil – Správa zařízení – Aktivní zařízení, kde požadované zařízení odpárujete.
Párování pomocí Internet Banky
Z bezpečnostních důvodů může být párování přes Internet Banku pro některé klienty nedostupné. Zařízení si můžete i nadále spárovat pomocí dokladů totožnosti, Vaší Smarty Banky na jiném zařízení nebo na kterékoliv naší pobočce.
- Stáhněte si aplikaci Smart Banka
Pokud aplikaci nemáte, můžete si ji stáhnout na App Store nebo Google Play. - Přihlaste se do Internet Banky
Přihlaste se do Internet Banky a v pravém horním rohu klikněte na Nastavení. Pokračujte ve výběru na Smart Banku a přidejte zařízení. V případě, že se do Smart Banky přihlašujete poprvé, musíte ji nejprve aktivovat. - Spárování Smart Banky s Internet Bankou
Otevřete si aplikaci Smart Banka a vyberte možnost Přihlášení pomocí QR kódu. Naskenujte QR kód zobrazený v Internet Bance a pokračujte k ověření Vaší totožnosti. - Zabezpečte si Smart Banku a potvrďte spárování
Vytvořte si PIN, kterým se budete do Smart Banky přihlašovat. Pro zvýšenou bezpečnost si můžete nastavit i zabezpečení skenem obličeje nebo otiskem prstu. Do Internet Banky zadejte kód z SMS, kterou jsme Vám zaslali, čímž potvrdíte spárování se Smart Bankou, a můžete ji začít plně využívat.
Pokud i přesto máte problém s aktivací nebo potvrzováním plateb pomocí Smart Banky, zavolejte nám na telefonní číslo 224 443 636 (Po-Pá 8:00-20:00, So 8:00-16:30), rádi Vám pomůžeme.
Ano, do Smart Banky můžete přidat svůj osobní i podnikatelský účet do jednoho profilu. Stačí si v aplikaci otevřít Nastavení, kliknout na své jméno a pak na Přidat profil“.
Z bezpečnostních důvodů se PIN nikde neukládá a nikdo jiný než Vy ho nezná. Pokud PIN zapomenete, musíte si z Internet Banky v sekci Osobní nastavení – Smart Banka přístroj odebrat, znovu ho tam přidat a zaregistrovat se. Při registraci si zvolíte PIN kód nový.
Jak postupovat, když se mi Smart Banka zablokuje?
V tomto případě je třeba se přihlásit do Vaší Internet Banky a v sekci Osobní nastavení - Smart Banka odblokovat přihlášení. Poté se můžete znovu do Smart Banky přihlásit. Zablokování přístupu mohlo nastat například opakovaně špatným zadáním PINu, nebo přenesením zálohy z původního telefonu na nový.
Může se stát, že se budete chtít přihlásit do Vaší aplikace Smart Banka, ale zjistíte, že se odpárovala od Internet Banky. Je možné, že taková situace je způsobena naší technickou chybou.
Pro Vás to znamená, že bude nutné se přihlásit do Internet Banky a v sekci „Nastavení – Smart Banka“ aplikaci znovu spárovat. Poprosíme Vás, abyste nám v tomto případě dali vědět podrobnosti prostřednictvím webového formuláře, pokusíme se přijít chybě na kloub.
Nejpříjemnější variantou přihlášení do aplikace je prostřednictvím QR kódu. V případě, že jste u nás nový/á, najdete QR kód na webu při procesu sjednávání produktu nebo v e-mailu, který byl v žádosti zadán.
Pokud si přejete produkty založit přímo prostřednictvím aplikace, zvolte bublinu „Vyzkoušet Moneta aplikaci“. Po rozbalení si určíte, o které produkty máte zájem a založíte si je v následujících krocích všechny najednou (běžný účet je zřizován automaticky). Ověření následně probíhá přes aktivní bankovní identitu některé ze zapojených bank, případně můžete autorizaci dokončit nafocením dokladů totožnosti.
Jako stávající klient máte možnost QR kód naskenovat z Internet Banky, kde po přihlášení vyberete Nastavení – Smart Banka – Přidat zařízení. Za předpokladu, že využíváte aplikaci také v jiném zařízení, QR kód najdete v záložce Více – Nastavení a profil – Připojení nového zařízení. Registraci přes doklady totožnosti provedete po rozbalení sekce Další způsoby přihlášení – Pomocí dokladů totožnosti.
Jestliže Vám ani jedna z alternativ nevyhovuje, rádi Vás obsloužíme na některé z našich poboček.
Smart Banku je možné stáhnout do chytrého telefonu v Obchodu Play či App Store (dle typu operačního systému). Pro operační systém Android je nutné mít verzi 7.0 a vyšší. U operačního systému iOS podporujeme verze od 15.0.
Ano, na základě zákona 124/2002 Sb. a na základě vyhlášky 62/2004 Sb. mohou banky posílat elektronický výpis.
Stále máte otázky?
Dokumenty ke stažení
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.