Wüstenrot

Informace pro klienty bývalé
Wüstenrot hypoteční banky

S účinností od 6. 12. 2024 jsme Portál pro Klienty nahradili Internet Bankou PKP.
Přihlašujete se poprvé? Zvolte první přihlášení.

Jak se poprvé přihlásit do Internet Banky PKP

Pokud máte Internet Banku již aktivovanou, můžete se rovnou přihlásit.

Zadejte současné údaje

Zadejte své číslo smlouvy a PIN, který jste obdrželi po založení produktu.

Nastavte si ID pro přístup

V následujícím kroku budete vyzváni k nastavení nového ID pro přihlášení do Internet Banky a k zadání Vašeho telefonního čísla pro zaslání SMS s heslem.

Přihlaste se jednorázovým heslem

Pro první přihlášení do Internet Banky využijte ID, které jste si nastavili, a heslo z SMS. Následně budete vyzváni ke změně dočasného hesla na trvalé.

Správa Vaší Wüstenrot hypotéky jednoduše a online

Zadání mimořádné splátky (Wüstenrot hypoteční banka)

Mimořádnou splátku nebo doplacení hypotéky můžete provést kdykoliv po dobu trvání úvěru. V několika případech je mimořádná splátka nebo doplacení dokonce zcela zdarma:

  • Na konci období fixace úrokové sazby
  • V řadě těžkých životních situací, které vedou k výraznému snížení schopnosti splácet (např. dlouhodobá nemoc, invalidita apod.)
  • V případě prodeje nemovitosti po 24 měsících trvání smlouvy o hypotečním úvěru
  • V případě vypořádání společného jmění manželů po 24 měsících trvání smlouvy o hypotečním úvěru
  • Každý rok až 25 % celkové výše úvěru při výročí smlouvy, což je období 1 měsíce před výročím uzavření Vaší úvěrové smlouvy

 

Pro zadání mimořádné splátky je důležité dát nám vědět její základní parametry prostřednictvím Online formuláře.

Změnit podmínky pro čerpání (Wüstenrot hypoteční banka)

Pokud potřebujete změnit podmínky pro čerpání či pro dočerpání nebo změnit termín pro splnění těchto podmínek, požádejte o změny jednoduše přes Online formulář. Změna těchto podmínek je stejně tak jako změna termínu splnění těchto podmínek velmi individuální a vždy záleží na konkrétních parametrech Vaší smlouvy. Nemůžeme zaručit, že změny bude možné provést, pokusíme se však společně nalézt nejlepší možné řešení Vaší situace.

Podle výsledku zpracování žádosti Vám zašleme příslušný dokument s vyjádřením. Vše bude vyřešeno během jednoho týdne. Za tuto změnu je účtován poplatek dle Sazebníku.

Doplacení hypotéky (Wüstenrot hypoteční banka)

Mimořádnou splátku nebo doplacení hypotéky můžete provést kdykoliv po dobu trvání úvěru. V několika případech je mimořádná splátka nebo doplacení dokonce zcela zdarma:

  • Na konci období fixace úrokové sazby
  • V řadě těžkých životních situací, které vedou k výraznému snížení schopnosti splácet (např. dlouhodobá nemoc, invalidita apod.)
  • V případě prodeje nemovitosti po 24 měsících trvání smlouvy o hypotečním úvěru
  • V případě vypořádání společného jmění manželů po 24 měsících trvání smlouvy o hypotečním úvěru
  • Každý rok až 25 % celkové výše úvěru při výročí smlouvy, což je období 1 měsíce před výročím uzavření Vaší úvěrové smlouvy

 

Pro zadání mimořádné splátky je důležité dát nám vědět její základní parametry prostřednictvím Online formuláře.

Posunutí data čerpání (Wüstenrot hypoteční banka)

Datum čerpání hypotéky můžete změnit kdykoliv před čerpáním samotným. Platí to i pro hypotéky sjednané s bývalou Wüstenrot hypoteční bankou, kde se ve smlouvách používá označení "období dostupnosti". Změna je zpoplatněná dle aktuálního Sazebníku.

Abyste termín čerpání změnili, využijte Online formulář. Jakmile zpracujeme Vaši žádost, zašleme Vám poštou jednostranné oznámení či Dodatek. Ten nám prosím zašlete podepsaný zpět. Počítejte prosím s tím, že je na tuto změnu potřeba více času. Doporučujeme proto žádat o posun data čerpání s rezervou, minimálně o 2 měsíce předem.

Potvrzení o zaplacených úrocích (Wüstenrot hypoteční banka)

Potvrzení o zaplacených úrocích za předchozí rok (např. 2023) najdete vždy začátkem daného roku (2024) ve své Internet Bance v části Výpisy a potvrzení o úrocích, nebo jej obdržíte poštou podle toho, jak máte nastavený způsob komunikace s bankou. Potvrzení o zaplacených úrocích je uvedeno jako součást Výpisu z účtu za uvedený rok a je uvedeno na jeho poslední straně. Pokud potřebujete kopii tohoto potvrzení, dejte nám vědět prostřednictvím Online formuláře. Počítejte prosím s tím, že vyřízení Vaší žádosti může trvat až 8 dnů, byť jsme obvykle rychlejší.

Změny ohledně své Wüstenrot hypotéky můžete provést přes online formulář.

Máte aktivovanou Internet Banku? Přihlaste se

Online

Přihlaste se do Internet Banky

První přihlášení už máte za sebou? Teď už se stačí jen přihlásit do Internet Banky a začít ji využívat.

Zeptejte se nás

Potřebujete poradit? Rádi Vám zavoláme.

Profesionální servis na pobočce

Rádi Vás uvidíme na pobočce a vše probereme osobně.

Detailní nabídku produktů pro bytová družstva a společenství vlastníků jednotek naleznete na samostatné stránce.

V Internet Bance máte přehled o svých produktech

V Internet Bance máte přehled o svém stavebním spoření, úvěrech ze stavebního spoření, překlenovacích úvěrech i hypotéce.

Změny ohledně své Wüstenrot hypotéky můžete provést přes online formulář.

Na co se často ptáte

Vše, co potřebujete vědět o svých produktech Wüstenrot.

Výpisy z účtu a potvrzení o zaplacených úrocích ke své hypotéce najdete v Internet Bance na hlavní stránce v části Výpisy a potvrzení o úrocích, nebo jej obdržíte poštou podle toho, jak máte nastavený způsob komunikace s bankou. Potvrzení o zaplacených úrocích je uvedeno jako součást Výpisu z účtu za uvedený rok a je uvedeno na jeho poslední straně.

Pokud už Internet Banku využíváte, tak se do ní budete hlásit stejnými přihlašovacími údaji jako doposud. Už nyní v ní máte přehled o produktech MONETA Money Bank i MONETA Stavební Spořitelny. Naleznete v ní i výpisy z účtu a potvrzení o zaplacených úrocích u úvěrových produktů.

PIN pro první přihlášení najdete v dopise, kterým jsme Vám potvrdili uzavření smlouvy o stavebním spoření nebo k hypotéce, dříve sjednané s Wüstenrot hypoteční bankou a.s.. Pokud PIN neznáte, můžeme Vám ho poslat pomocí SMS. Stačí, když se nám ozvete na Zákaznický servis na telefonním čísle 224 443 636.

Ano. Pokud jste u této smlouvy vedeni jako zákonný zástupce, najdete stavební spoření svého dítěte i v Internet Bance.

Změnu zasílání výpisu na „elektronicky“ Vám rádi nastavíme na kterékoliv pobočce MONETA Money Bank nebo na Zákaznickém servisu na telefonním čísle 224 446 335.

Veškeré informace, jak postupovat v případě problémů s přihlášením do Internet Banky, najdete na této stránce.

Tady se nachází W2C portlet

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo