Nahlášení pojistné události
Nahlaste po telefonu nebo e-mailem
Volat můžete Po-Pá 9:00-17:00.
Nahlaste událost poštou
BNP Paribas Cardif
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8
Jak probíhá likvidace pojistné události
-
Zaevidování oznámení pojistné události
Pojišťovna oznámení zaeviduje. Pokud bylo na formuláři uvedeno Vaše mobilní číslo, obdržíte SMS s číslem pojistné události, pod kterým ji bude pojišťovna řešit. -
Doložení potřebných dokumentů
Pokud bude pojišťovna potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, bude Vás kontaktovat. Každá pojistná událost se řeší individuálně podle nastalé situace. -
Odeslání pojistného plnění
V případě, že Vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesílá pojišťovna pojistné plnění buď přímo na Váš účet, nebo ho uhradí bance (dle pojistného produktu, který máte sjednán).
Na co se často ptáte
V případě přiznání invalidního důchodu III. stupně poskytne pojišťovna jednorázové plnění ve výši 24 000 Kč ke dni přiznání invalidity III. stupně.
Ano, když je majitelem běžného účtu a ve věku 18 až 65 let. Pokud ale dojde k úrazu v souvislosti s výkonem profesionální sportovní činnosti klienta, pojišťovna v tomto případě pojistné plnění neposkytne. Pokud se úraz stane v běžném životě, např. při chůzi po chodníku, při jízdě v autě, pojišťovna pojistné plnění poskytne.
Počátek pojištění se stanoví na 00:00 hod dne následujícího po dni, kdy pojištění splátek a výdajů vzniklo. Konec pojištění se stanoví na 23:59 hodin dne, kdy došlo ke zrušení běžného účtu vedeného u pojistníka, ze kterého je placena úhrada za pojištění.