Prsten za 50 tisíc by muži nejčastěji věnovali partnerce. Ženy by si ho nechali pro sebe
25. 6. 2007
•
MONETA Money Bank
•
Praha
Pokud by muž vyhrál diamantový prsten s briliantovým brusem v hodnotě 50 tisíc Kč, věnoval by ho nejčastěji (v 53 %) své manželce, snoubence nebo přítelkyni. Naopak 40 % žen odpovědělo, že prsten by si nechaly pro sebe. Exkluzivní průzkum GE Money Bank byl proveden v ulici Na Příkopě v souvislosti s probíhající soutěží, ve které lze vyhrát 50 000 Kč v hotovosti, a dovolenou dle vlastního výběru za 50 000 Kč či briliantový prsten ve stejné hodnotě. Ankety se zúčastnilo přes 300 respondentů.
Briliantový prsten by 53 % mužů věnovalo své manželce či partnerce, 33 % by ho prodalo a zbylá část by si ho nechala nebo darovala své babičce. Ženy měly při odpovídání na tuto otázku složitější pozici, protože briliantový prsten se jako dárek manželovi či partnerovi většinou nehodí. Celých 40 % žen proto uvedlo, že by si ho nechaly pro sebe. Druhou nejoblíbenější variantou je prsten prodat (30 %) a koupit si „něco praktičtějšího“. Téměř 20 % z nich by prsten věnovalo své matce nebo babičce. Prsten v hodnotě 50 tisíc Kč by od své partnerky darem dostalo jen 3,5 % mužů.
Průzkum GE Money Bank byl proveden v souvislosti se soutěží GE Money Bank - 150 tisíc leží v Praze Na Příkopech, která probíhá od 20. do 29. června. Pomocí SMS zpráv lze odpovídat na tipovací otázky týkající se obsahu tří reklamních panelů umístěných v Praze v ulici Na Příkopě. Konkrétně se vitríny nacházejí poblíž pasáže Černá růže, naproti obchodnímu centru Myslbek a u Prašné brány. Pro autory nejpřesnějších tipů jsou připraveny exkluzivní ceny, které žádná jiná banka na českém trhu takovouto formou neprezentovala. Vítězové všech třech exkluzivních cen budou oceněnni 2. 7. Na Příkopě.
V rámci průzkumu byli respondenti tázáni, co by si koupili za 50 000 Kč, kam by jeli na dovolenou za 50 000 korun a komu by dali briliantový prsten za stejnou částku.
Eva Chaloupková,
tisková mluvčí GE Money Bank
Briliantový prsten by 53 % mužů věnovalo své manželce či partnerce, 33 % by ho prodalo a zbylá část by si ho nechala nebo darovala své babičce. Ženy měly při odpovídání na tuto otázku složitější pozici, protože briliantový prsten se jako dárek manželovi či partnerovi většinou nehodí. Celých 40 % žen proto uvedlo, že by si ho nechaly pro sebe. Druhou nejoblíbenější variantou je prsten prodat (30 %) a koupit si „něco praktičtějšího“. Téměř 20 % z nich by prsten věnovalo své matce nebo babičce. Prsten v hodnotě 50 tisíc Kč by od své partnerky darem dostalo jen 3,5 % mužů.
Průzkum GE Money Bank byl proveden v souvislosti se soutěží GE Money Bank - 150 tisíc leží v Praze Na Příkopech, která probíhá od 20. do 29. června. Pomocí SMS zpráv lze odpovídat na tipovací otázky týkající se obsahu tří reklamních panelů umístěných v Praze v ulici Na Příkopě. Konkrétně se vitríny nacházejí poblíž pasáže Černá růže, naproti obchodnímu centru Myslbek a u Prašné brány. Pro autory nejpřesnějších tipů jsou připraveny exkluzivní ceny, které žádná jiná banka na českém trhu takovouto formou neprezentovala. Vítězové všech třech exkluzivních cen budou oceněnni 2. 7. Na Příkopě.
V rámci průzkumu byli respondenti tázáni, co by si koupili za 50 000 Kč, kam by jeli na dovolenou za 50 000 korun a komu by dali briliantový prsten za stejnou částku.
Eva Chaloupková,
tisková mluvčí GE Money Bank
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.