Provoz MONETA Money Bank na konci roku 2016
Před koncem roku 2016 budou všechny pobočky MONETA Money Bank v pracovních dnech běžně otevřeny. Na Štědrý den (sobota 24. 12. 2012) a v oba svátky vánoční (neděle 25. 12. a pondělí 26. 12. 2016) budou pobočky uzavřeny. Posledním pracovním dnem roku 2016 je pátek 30. prosince, kdy budou obchodní místa MONETA Money Bank otevřena do 16.00 hodin, pokud standardní otevírací doba v pátek nekončí dříve.*
* Místní ujednání v případě obchodních míst umístěných v nákupních centrech může stanovit pozdější hodinu anebo datum.
Vklady a výběry hotovosti na obchodních místech mohou klienti MONETA Money Bank provádět do 30. 12. 2016 nejdéle do konce provozní doby. Příchozí platby došlé do MONETA Money Bank 30. 12. 2016 budou připsány ve prospěch účtů klientů ve stejný den. Pokud chtějí klienti provést své transakce ještě v roce 2016, doporučuje MONETA Money Bank dodržet následující termíny:
Příkazy k úhradě v písemné formě je nutné zadat pro platby:
- do jiné tuzemské banky i na účty vedené v MONETA Money Bank do 30. 12. 2016 do konce provozní doby, příkazy podané jako prioritní platby do 30. 12. 2016 do 9.30 hodin
Příkazy k úhradě v elektronické formě (BankKlient, Telefon Banka, Mobil Banka, Internet Banka a zadání platebního příkazu přes bankomat) je potřeba zadat pro platby:
- do jiné tuzemské banky i na účty vedené v MONETA Money Bank do 30. 12. 2016 do 20.00 hodin
Příkazy k inkasu od klientů musí být zadány:
- na účty vedené u jiné tuzemské banky do 28. 12. 2016 do konce provozní doby
- na účty vedené v MONETA Money Bank do 30. 12. 2016 do konce provozní doby
Platby do zahraničí se zpracováním v roce 2016 je třeba zadat následovně:
- hladké platby: zadání na pobočce do 29. 12. 2016 do konce provozní doby
- hladké platby: zadání v BankKlient i přes MultiCash do 30. 12. 2016 do 11.00 hodin
- dokumentární platby: do 28. 12. 2016 do konce provozní doby
- šeky do 22. 12. 2016 do konce provozní doby
Transakce zadané v uvedených termínech MONETA Money Bank zpracuje a odešle v příslušných dnech, nejpozději tedy 30. 12. 2016. Datum připsání ve prospěch účtu příjemce se řídí standardními lhůtami dle zákona o platebním styku. Platby zadané po zmíněných termínech budou provedeny až 2. ledna 2017. Bližší podrobnosti klienti získají přímo na obchodních místech MONETA Money Bank. Termíny se řídí provozem clearingového centra České národní banky.
Klienti můžou svůj účet jednoduše ovládat přes internetové bankovnictví nebo můžou využít aplikaci mobilního bankovnictví Smart Banka. Smart Banka nabízí rychlou, jednoduchou a pohodlnou obsluhu účtů z mobilního telefonu s operačním systémem iOS nebo Android. Ve Smart Bance je k dispozici přehled produktů, které klient má. Zjistí tak zůstatek na účtu, vývoj investic a stav půjček nebo si může vyhledat nejbližší pobočku.
Milada Veselá
tisková mluvčí MONETA Money Bank
V případě zájmu o další informace kontaktujte, prosím:
Milada Veselá, mobil: +420 606 661 304, tel.: +420 224 446 011, e-mail: milada.vesela@moneta.cz
Lucie Leixnerová, mobil +420 724 557 221, tel: +420 224 442 389, e-mail: lucie.leixnerova@moneta.cz
nebo Servis pro média na www.moneta.cz.
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.