Kampaň GE Money ve znamení gest
15. 2. 2009
•
MONETA Money Bank
•
Praha
Gesta jsou jednoduchá a každý jim rozumí, proto je tak rádi používáme.
Gesta jsou kreativním vyjádřením kampaně na podporu image značky, kterou spustila GE Money v České republice. Prostřednictvím jednoznačných gest společnost prezentuje svůj přístup k poskytování finančních služeb. Stejně jako gesta jsou také produkty a služby všech společností GE Money působících v ČR jednoduché, srozumitelné a vycházejí vstříc potřebám zákazníků. Gesta také nejlépe vyjadřují hlavní poselství kampaně, které zní „Rozumíme si“. Kampaň potrvá od 9. února do konce dubna 2009.
„Uvědomujeme si, že působíme v oboru, který je pověstný složitostí, nepřehledností a zdlouhavou administrativou. Ty doby jsou dávno pryč, alespoň v GE Money. Snažíme se dlouhodobě o jednoznačnou srozumitelnost všeho, co děláme. Zjednodušováním procesů, rychlým rozhodováním a přizpůsobováním našich služeb potřebám klientů jsme dosáhli úrovně dostupnosti, kterou jsme si v minulosti předsevzali,“ říká Karolína Šrámková, marketingová manažerka GE Money v ČR. „Věříme, že univerzální symbolika gest je vhodným vyjádřením jednoduchosti a srozumitelnosti našich služeb, podmínek i výhod, jejichž společným cílem je dosažení ještě větší spokojenosti našich zákazníků,“ dodává Karolína Šrámková.
Kampaň je součástí komunikace mezinárodního „re-positioningu“ značky GE Money. Ten je výsledkem řady průzkumů a jeho vývoj se odehrával na evropské úrovni. Od samého počátku byl kladen důraz na jeho interkulturální rozměr a předpoklad lokální adaptace. Motto české verze kampaně, „Rozumíme si“, komunikuje základní přednosti nabídky GE Money. Produkty a služby, které společnost poskytuje, jsou jednoduché a srozumitelné, stejně jako gesta, která všichni každý den používáme. „Až 60 % veškeré lidské komunikace probíhá neverbálně. Pokud se naučíme gestům správně rozumět a správně je používat, docílíme tím daleko efektivnější komunikace s druhými,“ uvádí Mladen Grebo, komunikační specialista z Institutu pedagogicko-psychologického poradenství.
Hlavním komunikačním kanálem kampaně podporující image značky bude televize. Doplní ji inzerce v celostátních denících a časopisech. Již tradičním mediem GE Money jsou billboardy, bigboardy a další formáty outdoorové reklamy. Jako dlouhodobou formu propagace byl zvolen potisk tramvají a velkoplošné reklamy na budovách.
Kreativa kampaně pochází z dílny reklamní agentury MarkBBDO.
Milan Kříž,
tiskový mluvčí GE Money
Gesta jsou kreativním vyjádřením kampaně na podporu image značky, kterou spustila GE Money v České republice. Prostřednictvím jednoznačných gest společnost prezentuje svůj přístup k poskytování finančních služeb. Stejně jako gesta jsou také produkty a služby všech společností GE Money působících v ČR jednoduché, srozumitelné a vycházejí vstříc potřebám zákazníků. Gesta také nejlépe vyjadřují hlavní poselství kampaně, které zní „Rozumíme si“. Kampaň potrvá od 9. února do konce dubna 2009.
„Uvědomujeme si, že působíme v oboru, který je pověstný složitostí, nepřehledností a zdlouhavou administrativou. Ty doby jsou dávno pryč, alespoň v GE Money. Snažíme se dlouhodobě o jednoznačnou srozumitelnost všeho, co děláme. Zjednodušováním procesů, rychlým rozhodováním a přizpůsobováním našich služeb potřebám klientů jsme dosáhli úrovně dostupnosti, kterou jsme si v minulosti předsevzali,“ říká Karolína Šrámková, marketingová manažerka GE Money v ČR. „Věříme, že univerzální symbolika gest je vhodným vyjádřením jednoduchosti a srozumitelnosti našich služeb, podmínek i výhod, jejichž společným cílem je dosažení ještě větší spokojenosti našich zákazníků,“ dodává Karolína Šrámková.
Kampaň je součástí komunikace mezinárodního „re-positioningu“ značky GE Money. Ten je výsledkem řady průzkumů a jeho vývoj se odehrával na evropské úrovni. Od samého počátku byl kladen důraz na jeho interkulturální rozměr a předpoklad lokální adaptace. Motto české verze kampaně, „Rozumíme si“, komunikuje základní přednosti nabídky GE Money. Produkty a služby, které společnost poskytuje, jsou jednoduché a srozumitelné, stejně jako gesta, která všichni každý den používáme. „Až 60 % veškeré lidské komunikace probíhá neverbálně. Pokud se naučíme gestům správně rozumět a správně je používat, docílíme tím daleko efektivnější komunikace s druhými,“ uvádí Mladen Grebo, komunikační specialista z Institutu pedagogicko-psychologického poradenství.
Hlavním komunikačním kanálem kampaně podporující image značky bude televize. Doplní ji inzerce v celostátních denících a časopisech. Již tradičním mediem GE Money jsou billboardy, bigboardy a další formáty outdoorové reklamy. Jako dlouhodobou formu propagace byl zvolen potisk tramvají a velkoplošné reklamy na budovách.
Kreativa kampaně pochází z dílny reklamní agentury MarkBBDO.
Milan Kříž,
tiskový mluvčí GE Money
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.