Nahlášení pojistné události
Nahlaste po telefonu
Volejte Klientské centrum 8:00–19:00.
Nahlaste událost poštou
NN Životní pojišťovna
Nádražní 344/25
150 00 Praha 5
Na co se často ptáte
Ano, může.
V případě lékařem potvrzené diagnózy vyplatí pojišťovna pojištěnému plnění ve výši pojistné částky platné k datu pojistné události.
- Poškozený majetek zabezpečte proti dalším škodám (např. provizorně opravte poškozenou střechu, aby do objektu nezatékalo)
- Zdokumentujte vzniklou škodu (foto, video, zajistěte svědky), snažte se zachytit celkový pohled na poškozené věci i detaily poškozených částí
Vzniklou škodu co nejdříve oznamte Generali České pojišťovně, a.s. online na webových stránkách nebo na klientské lince 241 114 114, popřípadě osobně na obchodním místě Generali České pojišťovny. Pojištovna se s Vámi domluví na dalším postupu a sdělí, jaké dokumenty od Vás bude potřebovat.
Pokud se chystáte vypovědět penzijní připojištění jen proto, že máte právě napnutý rodinný rozpočet, dobře zvažte, zda nepostačí pouze snížit měsíční příspěvky.
Penzijní připojištění je dlouhodobý finanční produkt a vypovědět ho předčasně se nevyplatí. Pokud vypovíte penzijní připojištění předčasně, nedostane zpět vše, co bylo naspořeno. Pokud se přesto rozhodnete vypovědět smlouvu o doplňkovém penzijním spoření, je třeba tak učinit písemně na adresu pojišťovny. Důležitá je písemná forma výpovědi, ne konkrétní formulář. Způsob ukončení smlouvy je uveden v pojistné smlouvě a ve všeobecných pojistných podmínkách.
Na smlouvě lze kombinovat pojištění pro případ smrti následkem úrazu nebo nemoci s pevnou i klesající pojistnou částkou. Tímto způsobem je možné efektivně zajistit úvěr nebo hypoteční úvěr.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.