Nahlášení pojistné události
Nahlaste pojistnou událost online
Za pár minut máte hotovo i bez návštěvy pobočky.
Nahlaste po telefonu
Volejte Klientskou linku Generali České pojišťovny Po–Pá 8:00–19:00, So–Ne 9:00–17:00, při akutních událostech v ČR i v zahraničí nonstop.
Aby Vám vyplňování šlo co nejlépe od ruky, připravte si:
Údaje o vozidle
Údaje o nehodě
Vyplňte online formulář
Přehled nejčastějších výluk z pojištění
Na co se často ptáte
Záleží na tom, jestli jste si pořídili elektrokolo nebo elektrokoloběžku, které svými parametry splňují podmínky jen pro „jízdní kolo“ nebo jestli se už jedná o „motocykl“.
Pokud splňují podmínky pro „motocykl“, je pro ně možné sjednat Povinné ručení. V ostatních případech není možné Povinné ručení sjednat a je potřeba využít jiné typy odpovědnostního pojištění, které pojišťovna nabízí. Doporučujeme Vám proto před koupí elektrokola/koloběžky, abyste si u prodejce zjistili informaci, jestli jde z pohledu legislativy o „jízdní kolo“ nebo už o „motocykl“. Tuto informaci je prodejce povinen Vám jako kupujícímu vždy sdělit.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.