Noste svůj telefon
a další cennosti bez obav
Pojištění ztracených osobních věcí a elektroniky
Příspěvek na opravu nebo nákup nového zařízení
Psychologická pomoc při problémech v online světě
Pojištění zneužití platebních karet
Pojištění zneužití elektronických plateb
Pojištění pro nákupy online s asistencí
Balíčky v rámci pojištění
Balíček jednotlivec
Balíček Rodina
Sjednejte si pojištění
Sjednání pojištění plně online jen pro klienty
Za pár minut máte hotovo i bez návštěvy pobočky.
Cena pojištění je 139 Kč/měs.
Zeptejte se na pojištění
Potřebujete poradit? Rádi Vám zavoláme.
Profesionální servis na pobočce
Rádi Vás uvidíme na pobočce a vše probereme osobně.
Sjednejte si pojištění
Profesionální servis na pobočce
Rádi Vás uvidíme na pobočce a vše probereme osobně.
Zeptejte se na pojištění
Potřebujete poradit? Rádi Vám zavoláme.
Na co se často ptáte
V případě odcizení platebních karet nebo zneužití Vašeho internetového a/nebo mobilního bankovnictví vše okamžitě nahlaste bance a kartu či přístupy zablokujte. Obecně je potřeba jakékoliv odcizení ihned ohlásit na policii.
Pokud se jedná o zařízení se SIM kartou, budete potřebovat i doklad o blokaci IMEI. Blokace u operátora proběhne na základě pokynu Policie České republiky. Číslo IMEI naleznete např. na faktuře, dodacím listu, krabičce od telefonu apod. S policejním protokolem poté kontaktujte pojišťovnu a škodu nahlaste. Pojišťovna proplatí vzniklou škodu dle příslušného limitu.
V případě odcizení osobních věcí si koupíte věci nové a pojišťovna je proplatí. Pokud kupní cena nové věci přesáhne pořizovací cenu odcizené věci, pojišťovna proplatí částku ve výši pořizovací ceny původní odcizené věci. Pokud přijdete o osobní doklady, pojišťovna uhradí náklady spojené s jejich obnovou a přispěje navíc 1 000 Kč na vyřizování, u klíčů uhradí výměnu zámků, klíčů, ale i práci zámečníka.
Ano, odcizení, ale i ztrátu osobních a služebních věcí včetně přenositelné elektroniky pojišťovna kryje do výše příslušných limitů. Pojištění se nevztahuje na přenositelnou elektroniku starší 5 let.
Krytí nahodilého poškození zařízení zahrnuje nejen rozbití například displeje, ale i třeba poškození vodou. Pojišťovna kryje například situace, kdy Vám telefon spadne na zem z ruky „jen tak“ a rozbije se Vaší nešikovností nebo Vám při koupání spadne do vany.
Pokud chcete mít telefon, tablet či chytré hodinky pojištěné proti nahodilému poškození, nainstalujte si do nich aplikaci Smart Banka a registrujte ji k účtu, ze kterého platíte pojištění. Aplikaci si stáhnete v Google Play nebo App Store a registrujete ji ve své Internet Bance.
Zařízení pojišťovna kryje už jeden měsíc od sjednání pojištění, a to až do doby pěti let stáří. Pokud si vvbudoucnu koupíte nový přístroj, stačí si v něm opět aktivovat Smart Banku. Nezapomeňte, že pojištění nahodilého poškození se vztahuje pouze na zařízení s nainstalovanou a registrovanou Smart Bankou.
Telefon si sami necháte opravit v servisu a pojišťovně pošlete fakturu za opravu a pořizovací doklad k poškozenému zařízení. Pojišťovna proplatí celé náklady na opravu, ale max. 50 000 Kč. Pokud telefon nepůjde opravit, pojišťovna přispěje poloviční částkou na nákup nového zařízení (do výše 50 % pořizovací ceny poškozeného zařízení), ale max. 50 000 Kč. Peníze Vám přijdou na účet.
V rámci pojištění je majitel účtu chráněn proti zneužití elektronických plateb (platby provedeny přes mobilní telefon, tablet), zneužití plastové karty (aniž by došlo k její ztrátě nebo odcizení) nebo virtuální karty či elektronické peněženky (NFC a veškeré oficiální aplikace pojistníka), a proti zneužití internetového a mobilního bankovnictví i případným neoprávněným platbám provedeným v důsledku phishingu, např. pokud někdo podvodným způsobem vyláká Vaše údaje k platební kartě nebo přístupové údaje k internetovému a mobilnímu bankovnictví a odcizí Vaše peníze.
Jedná se o telefonickou a vzdálenou asistenci. V rámci telefonické asistence Vám bude poskytnuta odborná konzultace týkající se používání a nastavení technologického zařízení, např. notebooku. V rámci vzdálené asistence získáte např. podporu při instalaci a nastavení tiskárny k počítači. IT expert Vám však může ochotně poradit s širokou škálou potíží, nebojte se na něj obrátit.
V případě, že si na internetu objednáte zboží, ale nebude vám dodáno nebo dostanete jiné zboží, pojišťovna poradí díky službě Právní asistence, jak postupovat. Pokud dotyčný e-shop zkrachuje nebo se nepovede získat náklady v rámci reklamačního řízení zpět, pojišťovna vyplatí plnou částku, o kterou klient přišel, zpět, a to až do výše limitu. Pojištění kryje i nákupy použitého zboží na internetu. Na druhou stranu pojištění nekryje např. nespokojenost s kvalitou poskytnuté služby. Pokud jste si tedy např. na internetu objednali vstupenky na koncert a nebyli jste spokojeni s kvalitou výkonu interpreta, plnění pojišťovna neposkytne. Stejně tak jsou ve výlukách např. nákupy kryptoměn nebo potravin. Kompletní výčet výluk naleznete v pojistné smlouvě a v pojistných podmínkách.
Majitel běžného účtu, pokud je fyzickou osobou starší 18 let.
Varianta pojištění pro jednotlivce stojí 139 Kč měsíčně. Variantu pojištění Rodina za 249 Kč měsíčně doporučujeme v případě, pokud žijete v domácnosti s partnerem nebo máte alespoň jedno dítě do 18 let věku. Za cenu nižší než je dvojnásobek ceny pojištění pro jednotlivce získáte Vy i členové Vaší rodiny stejnou ochranu proti nepříjemnostem z reálného i online světa.
Rodinná varianta se tak vyplatí více než si platit jednotlivá pojištění.
Pojištění zneužití karty a pojištění elektronických plateb se vztahuje pouze k finančním prostředkům na účtech u MONETA Money Bank. Pojištění zneužití karty a pojištění elektronických plateb je aktivní u všech aktivovaných karet k účtům pojištěného majitele účtu (obě varianty) nebo k účtům členů rodiny (varianta Rodina) včetně karet vydaných k těmto účtům dalším osobám s dispozičním právem.
Stále máte otázky?
Dokumenty ke stažení
Mohlo by Vás zajímat
Jak na založení bankovního účtu online?
Potřebujete si zřídit běžný účet? Chcete změnit banku, ale nechce se Vám čekat ve frontě na pobočce? Založte si účet online a ušetřete nejen svůj čas.
Co dělat při ztrátě nebo zneužití platební karty?
Co dělat při ztrátě nebo odcizení platební karty? Jak postupovat při zneužití citlivých informací o platební kartě a jak těmto situacím předcházet?
Co je to pojištění odpovědnosti za škodu?
Chraňte se před nečekanými situacemi, které Vás v životě mohou potkat. Pojištění odpovědnosti za škodu kryje odpovědnost z běžného života, z vlastnictví majetku a odpovědnost za zvíře.
Můžeme Vám toho nabídnout mnohem víc
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.