Nahlášení pojistné události
Nahlaste pojistnou událost online
Ve formuláři vyberte možnost "Ostatní méně obvyklé případy" a "Pojištění u Vaší banky".
Nahlaste po telefonu
Volat můžete Po–Pá 7:00–19:00.
Nahlaste událost poštou
Generali Česká Pojišťovna a.s.
P. O. Box 305
659 05 Brno
Jak postupovat
Zablokujte kartu
Předložte policejní protokol
Vyplňte formulář
Přehled nejčastějších výluk z pojištění
Na co se často ptáte
Více informací naleznete v dokumentu Přehled nutných dokladů v případě ztráty nebo odcizení.
• ke kterým došlo úmyslným, nedbalostním nebo neopatrným jednáním pojištěného nebo oprávněné osoby (např. ponechání karty nebo osobních věcí bez dozoru na veřejném místě nebo uvedení PIN přímo na kartu)
• při transakcích uskutečněných za účelem podvodu pojištěným nebo osobou jemu blízkou
• při neoprávněných transakcích, za které nese odpovědnost banka
• škoda vzniklá v souvislosti nebo v důsledku pozdního oznámení odcizení nebo ztráty karty
• škoda vzniklá v době, kdy bylo právo nakládat s kartou pojištěnému pozastaveno
Pojištění k platebním kartám je pro držitele karet Stříbrná, Gold a Business Premium debetních karet MONETA Money Bank.
Pojištění k platebním kartám se vztahuje na náhradu škody vzniklou v důsledku neoprávněného užití odcizené nebo ztracené karty téměř kdekoliv na světě, a to v období před okamžikem, ve kterém bylo odcizení/ztráta karty nahlášeno bance. Kryje zákonnou spoluúčast klienta při zneužití karty v ekvivalentu 50 EUR, poskytuje tak 100% pojistnou ochranu.
Součástí pojištění je také:
- Odcizení vybrané hotovosti nebo nucený výběr hotovosti z bankomatu
- Odcizení či ztráta osobních dokladů, klíčů, mobilního telefonu včetně jeho následného zneužití, peněženky, kabelky, tašky, hudebního přehrávače nebo brýlí
- Odcizení notebooku, tabletu, čtečky knih, hodinek včetně chytrých sluchátek
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.