Nahlášení pojistné události
Nahlaste po telefonu nebo
e-mailem
Služba je dostupná v českém jazyce nonstop.
Nahlaste událost poštou
BNP Paribas Cardif
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8
Jak postupovat
Kontaktujte asistenční službu
Nahlaste škodní událost
Využijte možnosti konzultace
Přehled nejčastějších výluk z pojištění
Na co se často ptáte
Při výběru cestovního pojištění je důležité si nejdříve zodpovědět několik otázek. Například o jakou zahraniční cestu se jedná, cílová země, délka a druh pobytu a další. Pokud bude chtít v zahraničí strávit aktivní sportovní dovolenou, je třeba vybrat cestovní pojištění zaměřené na tyto aktivity. Jestliže je dovolenková destinace v Evropě, zvolte si cestovní pojištění s pokrytím pouze v evropských státech, které bude levnější. U MONETA Money Bank se navíc územní rozsah „Evropa“ vztahuje i na území kontinentální Evropy včetně přilehlých ostrovů a dále na území Egypta, Maroka, Tuniska a Turecka. V levnější variantě tak získáte krytí i v turisticky hojně využívaných oblastech mimo Evropu. Pokud cestujete mimo Evropu, je třeba zvolit variantu „Svět“.
Další výhodou cestovního pojištění u MONETA Money Bank je možnost rodinného pojištění „Family“, v rámci kterého jste pojištěni Vy, partner a neomezený počet dětí. Limity plnění jsou navíc individuální a platí pro každého člena rodiny zvlášť.
Pojistné limity musí zohledňovat především účel a aktivity zahraniční cesty. Pokud se chystáte na lyže, je třeba sledovat i limity pojistného plnění v rámci léčebných výhod tak, aby pokryly případné zranění na lyžích a následné ošetření, a to včetně transportu ze sjezdovky do zdravotnického zařízení. Stejně tak je třeba zvážit pojištění odpovědnosti za škody které někomu i nechtěně způsobíte. Příkladem může být srážka s jiným lyžařem.
MONETA Money Bank nabízí cestovní pojištění ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, a.s. a můžete si ho zřídit na každé pobočce, přes Kontaktní centrum nebo velmi jednoduše přes Internet Banku či Smart Banku.
Den počátku pojištění se může shodovat se dnem sjednání pojištění, nesmí mu však předcházet.
V případě, že si sjednáte na danou cestu pojištění až ze zahraničí, jste pojištěn/a až po 1 hodině od sjednání pojištění.
Úhrada za pojištění Vám bude automaticky stržena z běžného účtu, ke kterému bylo cestovní pojištění zřízeno.
Dlouhodobé cestovní pojištění je platné od 00:00 hodin následujícího dne po dni sjednání.
V případě sjednání ze zahraničí je pojištění aktivní po uplynutí čekací doby 24 hodin, a to pouze v případě, že dojde k přistoupení pojištění do 5 kalendářních dnů ode dne překročení hranic. V opačném případě pojištění pro danou cestu nenabude účinnosti.
Úhrada za pojištění Vám bude odečtena automaticky z Vašeho běžného účtu vedeného u MONETA Money Bank jako poplatek za každý měsíc zpětně (obvykle do 5. pracovního dne).
Krátkodobé cestovní pojištění zaniká dnem označeným jako konec pojištění při sjednání.
Dlouhodobé cestovní pojištění automaticky zaniká poslední dnem kalendářního roku, ve kterém dosáhnete 75 let, a také v případě, že zrušíte běžný účet, ke kterému se pojištění vztahuje.
Dále může pojištění zaniknout zejména:
• Odstoupením do 14 dnů při sjednání pojištění tzv. na dálku (= telefonicky, přes internetové bankovnictví)
• Výpovědí k výročí sjednání pojištění
• Výpovědi bez udání důvodu do dvou měsíců od sjednání pojištění.
Pojištění si můžete sjednat jen pro sebe anebo si můžete pojistit i svoji rodinu. Díky balíčku Rodina je pojištěn i Váš manžel/ka nebo registrovaný/á partner/ka, druh či družka žijící s Vámi ve společné domácnosti a zároveň všechny Vaše děti do 18 let věku (počet dětí tedy není omezen a může jít o děti majitele účtu, osvojené děti, děti svěřené do pěstounské péče majiteli účtu, děti partnera, děti osvojené partnerem a děti svěřené do pěstounské péče partnera).
Limity v rámci balíčků Rodina jsou individuální pro každého pojištěného. Pouze Pojištění zpoždění zavazadel a Pojištění zpoždění nebo zrušení letu mají souhrnné limity pro balíček Rodina. Členové rodiny jsou pojištění i v případě, že cestují samostatně, tedy nemusí cestovat společně s Vámi.
Pro další identifikaci může dojít i ověření data narození. Operátor bude potřebovat i Vaše telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
Ano.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.