Jaké údaje bych měl/a znát v případě, že kontaktuji asistenční službu v rámci cestovního pojištění?
Operátor se Vás bude ptát na následující informace: jméno a příjmení, resp. jméno a příjmení majitele účtu, číslo pojištění, číslo pojistné smlouvy (č. MMB-TRAVEL1/2019 v případě dlouhodobého pojištění, nebo č. MMB-TRAVEL 2/2017 v případě jednorázového pojištění). Tyto informace jsou uvedeny na kartičce cestovního pojištění, kterou najdete v části Ke stažení.
Pro další identifikaci může dojít i ověření data narození. Operátor bude potřebovat i Vaše telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
Pro další identifikaci může dojít i ověření data narození. Operátor bude potřebovat i Vaše telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.