Co dělat, když se mi nepodařilo zaplatit pomocí mobilu nebo hodinek?
Pokud se Vám nepovede zaplatit pomocí hodinek či mobilu, zkontrolujte následující nastavení.
- V nastavení telefonu či chytrých hodinek se ujistěte, že Vaše zařízení podporuje technologii NFC (najdete ji v nastavení telefonu) a že je zapnutá.
- Mějte hodinky při placení umístěny na ruce a odemčené (např. zadáním čtyřmístného číselného hesla). Toto heslo je vyžadováno vždy po 24 hodinách anebo pokud v průběhu této doby došlo k sundání hodinek z ruky a jejich opětovnému nasazení.
- Zkontrolujte datum platnosti karty. Pokud již karta expirovala, musíte do Smart Banky (do služby Google Pay nebo Apple Wallet) nebo do aplikací Garmin Connect či Fitbit opětovně přidat obnovenou kartu.
- Zkontrolujte nastavení karty ve Smart Bance nebo aplikacích, zda je karta, se kterou chcete platit, nastavena jako výchozí.
- V případě, že jste nebyli delší dobu připojeni k internetu, mohlo se stát, že nedošlo ke spárování transakce. Je tedy nutné se opět připojit k internetu, aby došlo ke správnému spárování.
- Způsob placení se může u některých starších terminálů lišit a placení tak nemusí fungovat. Například pokud používáte bezkontaktní nálepku na mobilu (či SIM kartu s aktivní službou NFC) a službu Google Pay nebo Apple Pay. Platební terminál nerozpozná, jakou metodu chcete použít a platbu zamítne. Bezkontaktní nálepku je potřeba odstranit (či vyměnit SIM kartu u Vašeho operátora) a znovu přiložit mobilní telefon k platebnímu terminálu.
- Pokud se Vám nepodařilo v obchodě zaplatit proto, že jste na hodinkách třikrát zadali nesprávné čtyřmístné heslo a placení bylo zablokováno, pak je potřeba hodinky odblokovat přímo v aplikaci Garmin Connect nebo Fitbit.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.