Jsou platby mobilem a chytrými hodinkami bezpečné?
Ano. Při přidávání karty není její skutečné číslo ukládáno do mobilního telefonu ani do aplikace Smart Banka, Google Pay ani Apple Wallet. Rovněž není uváděno poskytovateli služeb ani u obchodníků při placení mobilem. Služba k tomuto využívá zaheslované číslo karty, které není uloženo ve Vašem mobilu.
Z důvodu zajištění bezpečnosti plateb je nutné, aby Váš mobilní telefon byl zabezpečen přístupovým heslem (například číselné heslo, otisk prstu, sken obličeje). Pokud ho ještě nemáte nastaveno, při přidávání karty budete automaticky svým telefonem vyzváni k jeho nastavení. Stejně tak je to při placení hodinkami, na nich je třeba si při přidání karty do aplikace Fitbit nebo Garmin zvolit čtyřmístně heslo.
Při placení kartou v mobilu nebo hodinkami byste je měli mít po celou dobu u sebe a dodržovat hlavní bezpečnostní zásady zejména při placení kartou v mobilu na internetu.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.