Jak poznám, že je platba odeslaná?
V Internet Bance a Smart Bance v detailu konkrétní platby uvidíte její stav, tedy zda je platba odeslaná (provedená), nezaúčtovaná, nebo odmítnutá.
Rozdíl mezi nezaúčtovanou a zamítnutou platbou
1. Co je nezaúčtovaná platba?
Jde o platbu, která čeká, až nastane datum její splatnosti nebo až bude na účtu dostatek peněz pro její provedení.
Nejčastěji jde o platbu, pro jejíž provedení nebylo na účtu dost peněz. V takových případech banka čeká u domácích plateb 5 pracovních dní od data splatnosti a pokud ani poté nejsou na účtu peníze, platbu banka odmítne.
2. Co je odmítnutá platba?
Platba, která nebyla z nějakého důvodu provedena a je tedy bankou odmítnuta. Pokud chcete platbu odeslat, je třeba ji zadat znovu.
Nastavení upozornění
Smart Banka Vám může poslat PUSH notifikaci vždy, když platba proběhne nebo bude odmítnuta. Stačí si otevřít nastavení Smart Banky, vybrat oznámení a zvolit možnosti, které chcete.
Přes Internet Banku nebo na pobočce si můžete aktivovat alternativní službu Info Servis, která Vás bude o proběhlých nebo zamítnutých transakcích informovat pomocí SMS (zpoplatněny dle sazebníku) nebo e-mailu.
Související stránky
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.