Jak postupovat při ztrátě či odcizení mobilního telefonu, ve kterém mám nainstalovanou aplikaci Smart Banka?

Při ztrátě nebo odcizení mobilního telefonu není třeba se bát, do aplikace Smart Banka se jiný uživatel nedostane, pokud nezná Vaše číselné heslo. A Váš otisk prstu a sken obličeje také použít nemůže.
I přesto doporučujeme zablokovat Smart Banku, a to jedním z těchto způsobů:

Zrušením registrace zařízení v Internet Bance. V sekci Nastavení – Smart Banka – košík pro odebrání zařízení. Pro tento případ je nutné nemít přístup do Internet Banky podmíněný zadáním mobilního klíče.

Zavoláním na Zákaznický servis MONETA Money Bank na 224 442 424. Naši specialisté si Vás ověří a poté Vám Smart Banku zablokují.

Na pobočce MONETA Money Bank. Zajděte do kterékoliv pobočky a tam Vám Smart Banku zablokují.

Pokud máte v Internet Bance zaregistrovaných více mobilních zařízení, máte možnost zablokovat pouze to jedno ztracené/odcizené. Ostatní zařízení zůstanou dále použitelná.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo