Jak mám postupovat, když potřebuju reklamovat platbu?
Pokud máte zaúčtovanou platbu provedenou kartou a jste si jisti, že jste ji neprováděli, případně máte platbu zaúčtovanou vícekrát, v chybné výši nebo v chybné měně apod., obraťte se prosím nejdříve na obchodníka, u něhož jste zboží nebo službu koupili, a pokuste se vyřešit situaci nejprve s ním. Není-li to možné nebo v případě, že obchodník nekomunikuje, pokusíme se Vám pomoct situaci vyřešit. Zavolejte na náš zákaznický servis na telefonní číslo 224 443 636 nebo se nám ozvěte přes chat na www.moneta.cz. Reklamaci můžete zadat také přes formulář.
Můžeme Vám pomoct i v případě, že jste platili kartou na internetu za zboží/službu a s nákupem je něco v nepořádku – zboží nepřišlo, kvalita zboží neodpovídá popisu, obchodník transakci zrušil, ale nevrátil peníze. K reklamaci je poté třeba doložit veškeré související dokumenty – objednávku, komunikaci s obchodníkem, doklad o vrácení zásilky. Důležité je se zadáním reklamace neotálet, na reklamaci karetní platby máte ze zákona 13 měsíců.