Informace o automatizovaném zpracování
Jedná se zejména o případy žádosti o úvěr, kde v některých případech dochází k automatizovanému k ověření, zda klient splnil stanovené požadavky pro poskytnutí úvěru – ověřuje se zejména dlužnost klienta v rámci skupiny MONETA a v rámci úvěrových registrů a splnění dalších stanovených podmínek úvěru. Výsledkem takového ověřování může být i zamítnutí žádosti.
Klient má vždy právo uplatnit námitku vůči takovému rozhodnutí, které je založeno výhradně na automatizovaném zpracování, které má pro něho právní účinky nebo se ho jinak obdobně významně dotýká. V takovém případě bude postup vedoucí k přijetí tohoto rozhodnutí přezkoumán určeným pracovníkem skupiny MONETA.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.