Co když ztratím telefon nebo se mi Smart Banka odpáruje?
Spárovat nové zařízení můžete pomocí Vašich dokladů totožnosti přímo ve Smart Bance v sekci Další způsoby přihlášení.
V případě jakýchkoliv potíží Vám rádi pomohou naši specialisté na Zákaznickém servisu na telefonní lince 224 443 636 každý den od 7 do 21 hodin. Využít můžete také náš kontaktní formulář.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.