Nahlaste pojistnou událost online
Pojištění poskytujeme ve spolupráci s Generali Českou pojišťovnou, a.s.
Další možnosti nahlášení pojistné události
Klientská linka Generali České pojišťovny
241 114 114
Klientská linka Generali České pojišťovny
241 114 114
Nonstop Asistenční služba
241 114 114
Nonstop Asistenční služba
241 114 114
Jak postupovat v případě pojistné události
- Pokud škodu způsobí požár nebo dojde ke krádeži či vandalismu, zavolejte vždy hasiče nebo policii
- Poškozený majetek zabezpečte proti dalším škodám
- Zdokumentujte vzniklé škody
- Vzniklou škodu nám co nejdříve oznamte na 241 114 114 nebo využijte hlášení škody online
- Máte-li pojištění odpovědnosti, zjistěte identifikační údaje a kontakty na poškozené osoby
Co potřebujete k nahlášení škody na pojištěném majetku
- Číslo pojistné smlouvy
- Identifikační údaje pojistníka a pojištěného včetně kontaktů
- Datum, čas a místo vzniku škodní události
- Popis škody včetně příčiny škodní události a informací o jejím rozsahu
- Odhad předpokládané výše škody a číslo účtu, kam má pojišťovna zaslat plnění
Přehled vybraných výluk z pojištění
- Škody vzniklé úmyslným jednáním nebo hrubou nedbalostí pojištěného, spolupojištěného nebo třetí osoby z jejich podnětu
- Škody vzniklé opotřebováním nebo únavou materiálu
- Škody jako následek vady, kterou měl předmět pojištění již v době sjednání, a které Vám nebo pojistníkovi byly nebo mohly být známy
- Kompletní seznam výluk naleznete v Dokumentech ke stažení
Na co se často ptáte
Pojištění vzniká dnem uvedeným v pojistné smlouvě jako den počátku pojištění. Pojištění může skončit zejména výpovědí, dohodou, odstoupením od pojistné smlouvy, marným uplynutím lhůty stanovené pojišťovnou v upomínce o zaplacení dlužného pojistného nebo jeho části nebo zánikem pojistné ...
zobrazit celou odpověď- Pokud škodu způsobí požár nebo jde o trestný čin (krádež, vandalismus), zavolejte vždy hasiče nebo policii - Poškozený majetek zabezpečte proti dalším škodám (např. provizorně opravte poškozenou střechu, aby do objektu nezatékalo) - Zdokumentujte vzniklou škodu (foto, video, zajistět ...
zobrazit celou odpověďK nahlášení škody na pojištěném majetku potřebujeme: • Číslo Vaší pojistné smlouvy • Datum, místo a čas vzniku škody • Popis příčiny vzniku škody • Identifikace poškození majetku • Číslo bankovního účtu pro výplatu pojistného plnění a odhad předpokládané výše • Dokumentace (foto, ...
zobrazit celou odpověďPodpojištění znamená, že máte nemovitost pojištěnou na nižší hodnotu, než je skutečná. Pokud při likvidaci případné události zjistíme, že máte výrazně podpojištěnou nemovitost, můžeme Vám snížit pojistné plnění. Při sjednání smlouvy proto dbejte na správné určení hodnoty, která by ...
zobrazit celou odpověďV rámci pojištění stavby je pojištěna konstrukce domu, která je pevně spojena se zemí, a dále stavební součásti jako například fotovoltaické panely, sluneční kolektory, vnitřní části tepelných čerpadel, venkovní žaluzie či verandy, topení, sanitární potřeby a jiné věci, které jsou pevn ...
zobrazit celou odpověďAno, v rámci pojištění stavby jsou nebytové prostory (sklep, garáž atd.) zahrnuty v celkové hodnotě stavby bytu. V rámci pojištění domácnosti si prosím zvolte pojištění věcí v nebytových prostorech.
zobrazit celou odpověďZavolejte nám 224 443 636
Volejte Po–Pá 08:00–20:00, So 08:00–16:30. Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Volejte Po–Pá 08:00–20:00, So 08:00–16:30. Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku