Napište nám
Potřebuji poradit
Rádi Vám poradíme s jakýmkoli dotazem ohledně našich služeb a produktů
Pochvala nebo
námět na zlepšení
Je něco, co se Vám u nás líbí? Nebo bychom naopak něco měli dělat lépe? Vaše názory nás posouvají dál.
Reklamace a stížnosti
Něco se nám nepovedlo? Dejte nám vědět. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.
Nejste spokojení s vyřízením Vaší reklamace nebo stížnosti? Kontaktujte ombudsmana pro klienty a jeho tým, kteří řeší především podněty, které již prošly procesem vyřízení reklamace či stížnosti.
Zavolejte nám 224 443 636
Volejte Po–Pá 08:00–20:00, So 08:00–16:30. Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Volejte Po–Pá 08:00–20:00, So 08:00–16:30. Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Tady se nachází W2C portlet